موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در راستای آموزش به کارکنان شبکه بانکی و موسسات اعتباری غیربانکی کشور، نسبت به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در مردادماه سال 1402 به صورت آموزش حضوری اقدام می نماید.

نحوه ی ثبت نام در دوره ها ی آموزش حرفه ای:

متقاضیان حقوقی می توانند برای ثبت نام، در کلیه دوره های تقویم آموزش حرفه ای درخواست خود را به صورت مکتوب برای مدیریت آموزش حرفه ای موسسه ارسال نموده و پس از تایید کارشناس مربوطه به منظور تکمیل اطلاعات به پرتال آموزش حرفه ای مراجعه کنند.

متقاضیان حقیقی باید پس از عضویت در پرتال آموزش حرفه ای بصورت اینترنتی هزینه دوره را واریز و ثبت نام نمایند.

توجه:

  • ثبت نام کنندگان جهت انصراف از شرکت در دوره های تخصصی موظف هستند تا 48 ساعت قبل از شروع دوره نسبت به اطلاع رسانی به واحد مربوطه اقدام نمایند.
  • در صورت غیبت در طول برگزاری دوره، هزینه دوره مسترد نخواهد شد.

اشخاص حقیقی (ثبت نام به صورت اینترنتی)

تقویم آموزش حرفه ای مردادماه سال 1402

ردیف عنوان دوره مدت دوره مخاطبان تاریخ برگزاری هزینه (ریال) عملیات
1 سازماندهی کار گروهی 8 کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی 9 مرداد
 ساعت 7 الی 15
24,800,000 اتمام ثبت نام
2 مهارت های فروش در شعبه 16 رؤسا و معاونین شعب، رؤسا و معاونین دوایر صندوق، اعتبارات شعب و متصدیان اموربانکی دوشنبه ها
9  الی 30 مرداد
ساعت 8 الی 12
28,500,000 اتمام ثبت نام
3 بانکداری بین الملل کاربردی 48 کارکنان واحدهای بین الملل، خزانه داری، حقوقی، اعتبارات و شعب ارزی  دوشنبه ها
16 مرداد الی 1 آبان
ساعت 8 الی 12
78,000,000 اتمام ثبت نام
4 بانکداری فیجیتال: جهشی فراتر از دیجیتالی شدن 4 مدیران و کارشناسان واحدهای کسب و کار، فناوری اطلاعات، سازمان و روش ها، طرح و برنامه و شعب 14 مرداد
 ساعت 8 الی 12
10,000,000 اتمام ثبت نام
5 استراتژی های مدیریت حل اختلاف در سازمان ها 6 کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی 15 مرداد
 ساعت 7 الی 13
21,000,000 اتمام ثبت نام
6 تهیه صورت های مالی تلفیقی بانک ها و مؤسسات اعتباری 32 کارکنان امور مالی بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی یکشنبه ها
15 مرداد الی 9 مهر
ساعت 8 الی 12
64,000,000 اتمام ثبت نام
7 تاثیرات سود و زیان در نقدینگی بنگاه‌های اقتصادی 6 مسئولین شعب،کارشناسان اعتباری، بازرسان، حسابرسان و ارکان مختلف اعتباری 16 مرداد
 ساعت 7 الی 13
21,000,000 اتمام ثبت نام
8 حسابداری ارزی 32 کارکنان واحدهای ارزی و اعتباری بانک ها، رؤسا و معاونین شعب دوشنبه ها
16 مرداد الی 3مهر
ساعت 8 الی 12
55,000,000 اتمام ثبت نام
9

تأمين مالی از طريق بازارسرمايه و نقش مکمل بازار پولی

12 کارکنان واحد اعتبارات، سرمایه گذاری سه شنبه ها
 17 مرداد الی 7 شهریور
ساعت 7 الی 10
30,000,000 اتمام ثبت نام
10 فين تك، بلاک چین و آینده بانکداری 12 مديران و كارشناسان ادارات مرتبط با فن آوری های بانكی     21 و 22 مرداد
  ساعت 7 الی 13
38,000,000 اتمام ثبت نام
11

آشنایی با پولشویی و اصول مقابله و پیشگیری از آن

8 کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی 4 شهریور
 ساعت 7 الی 15
24,800,000 اتمام ثبت نام

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در راستای آموزش به کارکنان شبکه بانکی و موسسات اعتباری غیربانکی کشور، نسبت به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در شهریورماه سال 1402 به صورت آموزش حضوری اقدام می نماید.

نحوه ی ثبت نام در دوره ها ی آموزش حرفه ای:

متقاضیان حقوقی می توانند برای ثبت نام، در کلیه دوره های تقویم آموزش حرفه ای درخواست خود را به صورت مکتوب برای مدیریت آموزش حرفه ای موسسه ارسال نموده و پس از تایید کارشناس مربوطه به منظور تکمیل اطلاعات به پرتال آموزش حرفه ای مراجعه کنند.

متقاضیان حقیقی باید پس از عضویت در پرتال آموزش حرفه ای بصورت اینترنتی هزینه دوره را واریز و ثبت نام نمایند.

توجه:

  • ثبت نام کنندگان جهت انصراف از شرکت در دوره های تخصصی موظف هستند تا 48 ساعت قبل از شروع دوره نسبت به اطلاع رسانی به واحد مربوطه اقدام نمایند.
  • در صورت غیبت در طول برگزاری دوره، هزینه دوره مسترد نخواهد شد.

اشخاص حقیقی (ثبت نام به صورت اینترنتی)

تقویم آموزش حرفه ای شهریورماه سال 1402

ردیف

عنوان دوره

مدت
(ساعت)

مخاطبان

تاریخ برگزاری

هزینه
 (ریال)

عملیات

1

مدیریت دارایی ها و بدهی ها در بانک ها

16

رؤسا و معاونین شعب، رؤسای صندوق، کارکنان واحدهای اعتبارات و مالی

5، 12، 19 و 26 شهریور
 ساعت 8 الی 12

28,500,000

اتمام ثبت نام

2

برنامه ریزی بازاریابی

16

کارکنان واحدهای بازاریابی، بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و بانکداری شخصی

7، 14، 21 و 28 شهریور
 ساعت 8 الی 12

28,500,000

اتمام ثبت نام

3

نقش مدیریت ریسک در پایداری

4

اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان واحد ریسک

11 شهریور
 ساعت 8 الی 12

10,000,000

اتمام ثبت نام

4

چگونه کارکنان خود را شاد کنیم

8

مدیران بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی

12 شهریور

ساعت 8 الی 16

24,800,000

اتمام ثبت نام

5

راهکارهای مناسب افزایش مهارت تصمیم گیری اعتباری

8

رؤسای شعب، مدیران مناطق، مسئولان اعتباری مرکز، کارشناسان و ناظرین اعتباری

13 شهریور

ساعت 8 الی 16

24,800,000

اتمام ثبت نام

6

بازمهندسی فرایندهای کسب و کار (بانک)

12

کارکنان برنامه ریزی، سازمان و روش ها و تحقیق و توسعه

یکشنبه ها
26 شهریور الی 23 مهر
ساعت 9 الی 12

30,000,000

اتمام ثبت نام

7

مجموعه مقررات احتیاطی در بانک ها و مؤسسات اعتباری

40

  بازرسان واحد نظارت بانک مرکزی، مدیران و کارشناسان واحدهای اعتباری، مالی و ریسک

دوشنبه ها
27 شهریور الی 29 آبان
ساعت 8 الی 12

80,000,000

اتمام ثبت نام

8

مفاهیم و عملیات مدیریت پیام ها در سپام ارزی 2

4

کارشناسان بانک با سطح دسترسی کاربر در سامانه سپام ارزی 2

21 شهریور

ساعت 8 الی 12

10,000,000

اتمام ثبت نام

9

نحوه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد جدید

8

رؤسا و معاونین شعب, رؤسای دوایر اعتباری شعب، کارکنان واحد اعتبارات

26 شهریور

ساعت 8 الی 16

24,800,000

اتمام ثبت نام

10

اهم تکالیف بانک ها در قانون بودجه سال 1402

4

کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی

18 مهر

ساعت 8 الی 12

10,000,000

اتمام ثبت نام

11

مروری بر آخرین تغییرات در گزارش حسابرسی بانک ها

4

واحدهای حسابرسی داخلی، بازرسی، تطبیق، حسابداری، مالی و سایر بخش‌های نظارتی شبکه بانکی

28 شهریور
 ساعت 8 الی 12

10,000,000

اتمام ثبت نام

جدول دوره های کوتاه مدت مرداد ماه سال 1402

 

سازمان دهی کار گروهی

آموزش به صورت حضوری می باشد

 دریافت بروشور دوره

مهلت ثبت نام: 

4 مرداد 1402

هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

 24,800,000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهی­نامه می باشد.

 

مدت دوره:

8 ساعت

پیش نیاز دوره:

 فاقد پیش نیاز

 

زمان تشکیل دوره:

9 مرداد

ساعت 7 الی 15

 


معرفی دوره

این دوره به منظور آشنایی فراگیران با مفهوم کار گروهی و نقش کار گروهی در بهبود و توسعه سازمان، افزايش مهارت­ های شركت كنندگان جهت عضويت و رهبری گروه­ ها برگزار می شود.

فراگیران پس از پایان دوره قادر به بیان ابعاد وجودی انسان، مهارت های مورد نیاز مدیران برای کار گروهی، تعریف و مفهوم گروه و کار گروهی، انواع گروه و کارکردهای گروه و مراحل شکل گیری و فرو پاشی گروه خواهند بود.

 


طراحی شده برای یادگیری

 

 مفهوم و تعريف مديريت

 وظايف، مهارت­ ها و فعاليت­ های مديران

 ضرورت تشكيل گروه - تعريف و مفهوم گروه

 مراحل تشكيل و ساختار گروه

 تعریف و مفهوم تیم و تفاوت آن با گروه

 مفهوم خلاقيت و خلاقيت گروهی

 رهبری، ويژگی­ های رهبر و وظايف رهبران در گروه

 ارتباطات انسانی در گروه

 روش­ های تصميم گيری در گروه


مخاطبان دوره

  • کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی



 مدرس دوره

 

  •  دکتری علوم تربیتی (برنامه ریزی آموزشی)
  •  مدرس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
  •  مؤلف کتب متعدد

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 29959280 - 29959279

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal

جدول دوره های کوتاه مدت مرداد ماه سال 1402

 

استراتژی­ های مدیریت حل اختلاف در سازمان ها

آموزش به صورت حضوری می باشد

 دریافت بروشور دوره

مهلت ثبت نام: 

10 مرداد 1402

هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

 21,000,000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهی­نامه می باشد.

 

مدت دوره:

6 ساعت

پیش نیاز دوره:

فاقد پیش نیاز

 

زمان تشکیل دوره:

15 مرداد 1402

ساعت 7 الی 13

 


معرفی دوره

 

در صورت بروز اختلاف در سازمان، این اختلافات می تواند باعث کاهش بهره ­وری در سازمان گردد. بنابراین می بایست هر چه سریعتر اقداماتی در جهت رفع آن نمود، تا بتوان با ایجاد محیطی مناسب برای کارکنان، افزایش بهره ­وری را برای سازمان ایجاد نمود.

این دوره با هدف ارائه روش ­های متناسب باعث ایجاد محیطی مناسب برای کار و از طرفی با برخورد صحیح و روش­ های حل اختلاف، مانع از بروز مشکلات برای سازمان می­ شود.


طراحی شده برای یادگیری

 

چرا باید میانجی‌گری کرد؟

چه می‌شود اگر همکاران از شما به عنوان رییس انتظار مداخله داشته باشند؟

راه های حل اختلاف

چطور می‌توان به سمت توافق حرکت کرد؟

انواع توافقات

جمع بندی


مخاطبان دوره

  • کلیه کارکنان بانک­ ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی



 مدرس دوره

  

  • بازنشسته بانک و عضویت در هیأت مدیره بانک­ ها
  • دکتری سازماندهی
  • سابقه تدریس حدود سی سال در بانک­ ها و دانشگاه ها
  • مؤلف کتب و مقالات متعدد

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 29959280 - 29959279

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal

    جدول دوره های کوتاه مدت مرداد ماه سال 1402

     

    مهارت های فروش در شعبه

    آموزش به صورت حضوری می باشد

     دریافت بروشور دوره

    مهلت ثبت نام: 

    4 مرداد 1402

    هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

     28,500,000 ریال به صورت خالص

    هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

     

    مدت دوره:

    16 ساعت

    پیش نیاز دوره:


    آشنایی با اصول بازاریابی و فروش

    آشنایی با فنون مذاکره

     

    زمان تشکیل دوره:

    دوشنبه­ ها 9 الی 30 مرداد 1402

    ساعت 8 الی 12

     


    معرفی دوره

     

    در نظام بانکداری نوین، هر شعبه به عنوان یک واحد تجاری استراتژیک در نظر گرفته می­ شود و سود و هزینه واقعی شعب برای هر شعبه به طور جداگانه محاسبه و جایگاه هر شعبه در سودآوری کل بانک مشخص می­ شود. بر این اساس چنانچه شعبه­ ای سودآوری نداشته باشد و این روند ادامه دار باشد، ادغام و تعطیلی شعبه را در پی خواهد داشت. همچنین برای هر یک از شعبه­ ها متناسب با ظرفیت ­ها و پتانسیل ­های موجود ­اهدافی در حوزه های مختلف سرویس­ های بانک تعیین می­ شود که شعب برای تحقق این اهداف نهایت تلاش خود را می­ نمایند. در بسیاری از بانک­ ها برخی از پاداش­ ها و پرداختی­ ها نیز بر مبنای میزان تحقق اهداف انجام می­ شود. لذا انجام اقدامات و برنامه ­های مدون بازاریابی و فروش برای تحقق اهداف عملیاتی و سودآوری شعبه امری ضروری به نظر می­ رسد. بر اساس مبانی نظری بازاریابی و فروش، راهکارهای اجرایی و عملیاتی به منظور بهبود عملکرد شعب این دوره ارائه می­ شود. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می­ باشد:

    • بهبود عملکرد شعبه در تحقق اهداف تعیین شده
    • ارتقای شاخص­ های رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان
    • بهبود عملکرد شعبه در افزایش تعاملات با مشتریان فعلی
    • ارتقای توانایی شعبه در نگهداشت مشتریان فعلی و جلوگیری از خروج مشتریان
    • بهبود عملکرد مخاطبان در برخورد و ارتباط با مشتری

     


    طراحی شده برای یادگیری

     

     مرور مبانی بازاریابی و فروش

     بازاریابی درونی: ضرورت و تکنیک ­ها

     بکارگیری منابع موجود از قبیل نیروی انسانی، عوامل فیزیکی و محصولات برای بهبود فروش

     شناخت محصولات و خدمات و راهکارهای بازاریابی و فروش آن ها

     شواهد فیزیکی و مدیریت فرآیندها در شعبه

     ارتباطات بازاریابی و برخورد با مشتری

     بخش ­بندی مشتریان، تعیین بازارهدف و جایگاه شعبه در بازار

     تکنیک ­های فروش در شعبه (فروش متقاطع - ارتقا فروش)

     بازاریابی مستقیم و فروش در شعبه


    مخاطبان دوره
      • رؤسا و معاونین شعب
      • رؤسا و معاونین دوایر صندوق
      • اعتبارات شعب
      • متصدیان اموربانکی



       مدرس دوره

       

       دکتری مدیریت بازاریابی

       18 سال سابقه فعالیت بانکی

       مسئول واحد تحقیقات بازار بانک

       مؤلف، مترجم و ویراستار کتاب­ های آموزشی حوزه مدیریت و بازاریابی

      آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

      شماره های تماس: 29959280 - 29959279

      دورنگار: 22846899

      پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

      پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal