جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1402
دوره آموزشی برنامه ریزی بازاریابی |
معرفی دوره برنامه ریزی بازاریابی به دنبال استفاده از رویکردی منطقی و هدفمند به منظور تصمیم گیری برای آن است که قابلیت های سازمان با فرصت های موجود در بازار، جهت تحقق اهداف سازمان مطابقت داده شود. چنانچه برنامه بازاریابی رابطه ی علت و معلولی مناسبی بین اهداف و استراتژی و همچنین تاکتیک های اجرایی استراتژی را در برداشته باشد می تواند فرایند مدیریت بازاریابی مؤثر سازمان را تضمین کند. بانک ها نیز به عنوان سازمان های ارائه دهنده خدمات که حیات آن ها به طور مستقیم وابسته به برنامه های مؤثر بازاریابی است که منتهی به تعامل با مشتری می شود، ناگزیر به برنامه ریزی بازاریابی هستند. این دوره آموزشی مراحل متفاوت فرایند برنامه ریزی بازاریابی را توضیح داده و با مجموعه ای از تمرین های آموزشی مرتبط با هر مرحله، منجر به بهبود درک مخاطبان از برنامه ریزی بازاریابی شده و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی را به شیوه ای ساده و کاربردی ارائه می دهد. برنامه ای که قابل اجرا و کنترل باشد و به واحدهای بانک در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک نماید. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد: توسعه دانش و درک مدیران و کارکنان از کارکردهای برنامه بازاریابی امکان تدوین یک برنامه بازاریابی مؤثر کمک به تحقق اهداف تعیین شده از طریق اجرای برنامه بازاریابی امکان نظارت بر عملکرد واحدهای صف از طریق کنترل برنامه بازاریابی توانمندی کارکنان مرتبط با حوزه بازاریابی در تدوین برنامه ریزی بازاریابی بهبود عملکرد واحدهای صف در افزایش تعاملات با مشتریان |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
مرور مبانی برنامه ریزی و بازاریابی مزایا و مشکلات برنامه ریزی بازاریابی تشریح فرایند برنامه ریزی بازاریابی و تعیین اهداف حسابرسی کسب و کار شامل مشتریان، بازار و رقبا تجزیه و تحلیل SWOT و جایگاه یابی استراتژیک سیاست های آمیخته بازاریابی شامل محصول، قیمت، توزیع، ترفیع برنامه های عملیاتی و اجرایی نظارت و کنترل |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
|
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 4 شهریور 1402 زمان تشکیل دوره: 7، 14، 21 و 28 شهریور 1402 ساعت 8 الی 12 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 28,500,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره کارکنان واحد بازاریابی بانکداری تجاری بانکداری شرکتی بانکداری شخصی مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: آشنایی با مباحث و مبانی مدیریت و بازاریابی |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1402
دوره آموزشی نقش مدیریت ریسک در پایداری |
معرفی دوره پایداری که با استناد به عناوین محیطی، اجتماعی و حاکمیتی، مسئولیت اجتماعی شرکتی یا مجوز فعالیت نیز شناخته میشود، حوزهای است که به سرعت در حال تحول است. از جمله تغییرات آب و هوا و الزامات ارزش گذاری نه تنها برای سود، بلکه برای مردم و سیاره ما، هسته اصلی ارزش های بسیاری از مردم است. در دنیای پر از پیچیدگی و عدم قطعیت، پایداری نه تنها باید به طور کامل در هر سازمان ادغام شود، بلکه نیاز به ابزاری دارد که برای کمک به هدایت این نوع شرایط طراحی شده باشد. آن ابزار مدیریت ریسک است. مدیریت ریسک توسط تعداد فزاینده ای از مقررات و دستورالعمل های موجود برای کمک به سازمان ها در شکل گیری و دستیابی به اهداف پایداری ذکر شده است. استفاده از تکنیک هایی مانند ارزیابی اهمیت و تجزیه و تحلیل سناریو در مدیریت ریسک رایج است، با این حال برخی از ویژگی ها در این واحد معرفی شده است. همه مدیران ریسک نیاز به درک خوبی از فرصتها و تهدیدهای موجود در پایداری و موارد محیطی، اجتماعی و حاکمیتی دارند، زیرا اهمیت آن با گذشت زمان بیشتر میشود. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
پایداری و تکامل آن نقش مدیریت ریسک در پایداری اهداف توسعه پایدار توجه به موارد محیطی، اجتماعی و حاکمیتی در پایداری ریسک های نوظهور و پایداری زنجیره سبز و پاسخگویی پایداری و تاب آوری مدیریت ریسک تغییر اقلیم |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
مهلت ثبت نام: 7 شهریور 1402 زمان تشکیل دوره: 11 شهریور 1402 ساعت 8 الی 12 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 10,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره اعضای هیأت مدیره مدیران و کارشناسان واحد ریسک مدت دوره: 4 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1402
دوره آموزشی راهکارهای مناسب افزایش مهارت تصمیم گیری اعتباری |
معرفی دوره یکی از مهمترین فرایندهای تخصیص منابع، تصمیم گیری اعتباری است و این تصمیم گیری به خودی خود یک نوع مهارت تلقی گردیده و شالودهای است از تخصص و تجربه، به عبارتی مدیریت بهینه منابع صرفا با بسترسازی مناسب و تصمیم گیری خردمندانه اعتباری میسر می باشد. |
طراحی شده برای یادگیری |
تبیین و تشریح انواع تصمیم گیریها و تصمیم سازی تبیین و تشریح تشکل های تصمیم ساز در بانک ها نحوهی گزارش خوانی و راست آزمایی محتویات گزارشات کارشناسی اعتبارسنجی و گزارشات توجیهی طرحها برای صدور مصوبات اعتباری اشاره به دامنه مسئولیتهای کارشناس، ناظر و ارکان مختلف تصمیم گیر اعتباری آشنایی با تکنیکهایی که بنا به مصلحت بانک باید بخش هایی از پیشنهاد کارشناس نادیده گرفته شود لیکن، افزایش ریسکی متوجه ارکان مختلف اعتباری نگردد اشاره مختصر به کاربرد انواع مصوبات اعتباری |
مدرس دوره |
جناب آقای اصغر پورمتین
|
بروشور دوره |
||
|
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 8 شهریور 1402 زمان تشکیل دوره: 13 شهریور 1402 ساعت 8 الی 16 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 24,800,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره رؤسای شعب مدیران مناطق مسئولان اعتباری مرکز کارشناسان و ناظرین اعتباری مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1402
دوره آموزشی چگونه کارکنان خود را شاد کنیم |
معرفی دوره این دوره به منظور آشنایی فراگیران با مفهوم شادی و فرایند شاد کردن انسان ها و تاثیر آن بر عملکرد آنان برگزار می شود. فراگیران پس از پایان دوره قادر به بیان مفهوم شاد و شادی، فرایند شاد شدن در مکانیزم رفتاری، شاخص های شاد بودن، اثرات شادی و شاد بودن در عملکرد انسان خواهند بود. |
طراحی شده برای یادگیری |
شناخت انسان و ابعاد وجودی او مهارت زندگی با تاکید بر مبارزه بر خلق منفی فرایند شادی و شاد کردن معیار و شاخص شاد بودن عوامل موثر بر شاد کردن کارکنان (شاخص های مهم روان شناختی و کشورهای شاد) تاثیر شادی بر عملکرد فردی و سازمانی |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 8 شهریور 1402 زمان تشکیل دوره: 12 شهریور 1402 ساعت 8 الی 16 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 24,800,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره مدیران بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1402
دوره آموزشی بازمهندسی فرایندهای کسب و کار(بانک) |
معرفی دوره امروزه، انطباق با تغییرات سریع محیطی و کسب انعطاف پذیری، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. لازمه این کار دگرگون سازی کسب و کار، جهت انطباق با تغییرات محیطی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان است. در عصر اطلاعات، سازمان های خدماتی به دلیل فشارهای رقابتی و گسترش بازار با چالش های متعددی در حوزه کسب و کار مواجه هستند. برای پاسخگویی به این چالش ها سازمان ها ناگزیر به ایجاد تغییرات اساسی در فرایندهای کسب و کار خود به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر و حذف فعالیت های فاقد ارزش از زنجیره ارزش خود می باشند. اساس سیستم های نوین مدیریتی بر مبنای بازمهندسی فرایندهای کسب و کار می باشد. به عبارتی دیگر اگر یک سازمان بخواهد سیستم های نوین را بکار گیرد نمی تواند با حفظ فرایندها و ساختارهای قبلی و موجود خود توفیق چندانی در جهت نیل به بهبودهای چشمگیر و در مدتی کوتاه کسب نماید. لذا لازم است فعالیت های بازمهندسی فرایندها را متناسب با اهداف سازمان به انجام برساند. در مهندسی مجدد، طراحی ریشه ای فرایندها، تشکیلات و فرهنگ یک سازمان برای دستیابی به جهش هایی خارقالعاده در عملکرد صورت میگیرد و کنار نهادن شیوههای قدیمی و سنتی و نگرشی جدید به کار برای بوجود آوردن محصول یا خدمتی مناسب و نیز ارزش دادن به مشتری مد نظر است. در مهندسی مجدد، هدف دستیابی به نیازهای امروزی همچون کیفیت برتر، انعطافپذیری و هزینه پایین است. |
طراحی شده برای یادگیری |
مفاهیم و اصول مهندسی مجدد فرایندها چگونگی شناسایی فرایندهای کسب و کار تکنیک های اولویت بندی فرایندها برای باز مهندسی ارزیابی و طراحی فرایندها رویکردهای پیاده سازی مهندسی مجدد مدل سازی سازمان ها و فرايندها |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 22 شهریور 1402 زمان تشکیل دوره: یکشنبه ها 26 شهریور الی 23 مهر 1402 ساعت 9 الی 12 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 30,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره کارکنان واحدهای: برنامه ریزی سازمان و روش ها تحقیق و توسعه مدت دوره: 12 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |