جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1402

دوره آموزشی

برنامه ریزی بازاریابی

 

  معرفی دوره

برنامه ریزی بازاریابی به دنبال استفاده از رویکردی منطقی و هدفمند به منظور تصمیم گیری برای آن است که قابلیت های سازمان با فرصت های موجود در بازار، جهت تحقق اهداف سازمان مطابقت داده شود. چنانچه برنامه بازاریابی رابطه ی علت و معلولی مناسبی بین اهداف و استراتژی و همچنین تاکتیک های اجرایی استراتژی را در‏ برداشته باشد می تواند فرایند مدیریت بازاریابی مؤثر سازمان را تضمین کند. بانک ها نیز به عنوان سازمان های ارائه دهنده خدمات که حیات آن­ ها به طور مستقیم وابسته به برنامه های مؤثر بازاریابی است که منتهی به تعامل با مشتری می شود، ناگزیر به برنامه ریزی بازاریابی هستند.

این دوره آموزشی مراحل متفاوت فرایند برنامه ریزی بازاریابی را توضیح داده و با مجموعه ای از تمرین های آموزشی مرتبط با هر مرحله، منجر به بهبود درک مخاطبان از برنامه ریزی بازاریابی شده و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی را به شیوه ای ساده و کاربردی ارائه می دهد. برنامه ای که قابل  اجرا و کنترل باشد و به واحدهای بانک در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک نماید.

هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد:

توسعه دانش و درک مدیران و کارکنان از کارکردهای برنامه بازاریابی

امکان تدوین یک برنامه بازاریابی مؤثر

کمک به تحقق اهداف تعیین شده از طریق اجرای برنامه بازاریابی

امکان نظارت بر عملکرد واحدهای صف از طریق کنترل برنامه بازاریابی

توانمندی کارکنان مرتبط با حوزه بازاریابی در تدوین برنامه ریزی بازاریابی

بهبود عملکرد واحدهای صف در افزایش تعاملات با مشتریان

طراحی شده برای یادگیری

مرور مبانی برنامه ریزی و بازاریابی

مزایا و مشکلات برنامه ریزی بازاریابی

تشریح فرایند برنامه ریزی بازاریابی و تعیین اهداف

حسابرسی کسب و کار شامل مشتریان، بازار و رقبا

تجزیه و تحلیل SWOT و جایگاه یابی استراتژیک

سیاست های آمیخته بازاریابی شامل محصول، قیمت، توزیع، ترفیع

برنامه های عملیاتی و اجرایی

نظارت و کنترل

مدرس دوره

   

  • دکتری مدیریت بازاریابی
  • 19سال سابقه فعالیت بانکی
  • مدرس دانشگاه
  • مولف، مترجم و ویراستار کتاب‏ های آموزشی حوزه مدیریت و بازاریابی

 

 

بروشور دوره

 دریافت بروشور دوره


مهلت ثبت نام: 

4 شهریور 1402

زمان تشکیل دوره:

7، 14، 21 و 28 شهریور 1402

ساعت 8 الی 12

هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

28,500,000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

آموزش به صورت حضوری می باشد

مخاطبان دوره

کارکنان واحد بازاریابی

 بانکداری تجاری

 بانکداری شرکتی

بانکداری شخصی

مدت دوره:

16 ساعت

پیش نیاز دوره:

آشنایی با مباحث و مبانی مدیریت و بازاریابی

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 29959280 - 29959279

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal