جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401

برنامه ریزی بازاریابی

مدت دوره:

16 ساعت

پیش نیاز دوره:

آشنایی با مباحث و مبانی مدیریت و بازاریابی

تاریخ برگزاری:

دوشنبه ها 9 الی 30 آبان

ساعت 8:30 الی 12:30

آموزش به صورت آنلاین می باشد.

 دریافت بروشور دوره

مهلت ثبت نام:

5 آبان 1401

هزینه دوره به ازای هر نفر: 

13.000.000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهی­نامه می باشد.

 معرفی دوره

برنامه ریزی بازاریابی به دنبال استفاده از رویکردی منطقی و هدفمند به منظور تصمیم گیری برای آن است که قابلیت های سازمان با فرصت های موجود در بازار، جهت تحقق اهداف سازمان مطابقت داده شود. چنانچه برنامه بازاریابی رابطه ی علت و معلولی مناسبی بین اهداف و استراتژی و همچنین تاکتیک های اجرایی استراتژی را در ‏برداشته باشد می تواند فرایند مدیریت بازاریابی مؤثر سازمان را تضمین کند. بانک ها نیز به عنوان سازمان های ارائه دهنده خدمات که حیات آن­ها به طور مستقیم وابسته به برنامه های مؤثر بازاریابی است که منتهی به تعامل با مشتری می شود، ناگزیر به برنامه ریزی بازاریابی هستند.

این دوره آموزشی مراحل متفاوت فرایند برنامه ریزی بازاریابی را توضیح داده و با مجموعه ای از تمرین های آموزشی مرتبط با هر مرحله، منجر به بهبود درک مخاطبان از برنامه ریزی بازاریابی شده و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی را به شیوه ای ساده و کاربردی ارائه می دهد. برنامه ای که قابل اجرا و کنترل باشد و به واحدهای بانک در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک نماید.

هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد:

  • توسعه دانش و درک مدیران و کارکنان از کارکردهای برنامه بازاریابی
  • امکان تدوین یک برنامه بازاریابی مؤثر
  • کمک به تحقق اهداف تعیین شده از طریق اجرای برنامه بازاریابی
  • امکان نظارت بر عملکرد واحدهای صف از طریق کنترل برنامه بازاریابی
  • توانمندی کارکنان مرتبط با حوزه بازاریابی در تدوین برنامه ریزی بازاریابی
  • بهبود عملکرد واحدهای صف در افزایش تعاملات با مشتریان

     طراحی شده برای یادگیری

    مرور مبانی برنامه ریزی و بازاریابی

    مزایا و مشکلات برنامه ریزی بازاریابی

    تشریح فرایند برنامه ریزی بازاریابی و تعیین اهداف

    حسابرسی کسب و کار شامل مشتریان، بازار و رقبا

    تجزیه و تحلیل SWOT و جایگاه یابی استراتژیک

    سیاست های آمیخته بازاریابی شامل محصول، قیمت، توزیع، ترفیع

    برنامه های عملیاتی و اجرایی

    نظارت و کنترل

      مخاطبان دوره
    • کارکنان واحد بازاریابی، بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی، بانکداری شخصی

     مدرس دوره
    • دکتری مدیریت بازاریابی
    • 19سال سابقه فعالیت بانکی
    • مدرس دانشگاه
    • مولف، مترجم و ویراستار کتاب‏ های آموزشی حوزه مدیریت و بازاریابی

    آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

    شماره های تماس: 27899280 - 27899279

    دورنگار: 22846899

    ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

     

    جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401

    آشنايی با مفاهيم ارزی

    مدت دوره:

    16 ساعت

    پیش نیاز دوره:

    فاقد پیش نیاز

    تاریخ برگزاری:

    چهارشنبه ها 11 آبان الی 9 آذر

    ساعت 8:30 الی 12:30

    آموزش به صورت آنلاین می باشد.

     دریافت بروشور دوره

    مهلت ثبت نام:

    7 آبان 1401

    هزینه دوره به ازای هر نفر: 

    14.000.000 ریال به صورت خالص

    هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهی­نامه می باشد.

     معرفی دوره

    امروزه مسائل ارزی و بويژه نرخ ارز نقش زيادی را در زندگی ما ايرانيان پيدا كرده است. مردم انتظار دارند كه مقامات مسئول با سياست های مناسب، نرخ ارز را كاهش دهند. اين در حالي است كه سطح نرخ ارز با عوامل متعددي در ارتباط است و تغيير آن مستلزم اعمال مجموعه ای از سياست ها در زمينه های مختلف است كه شايد به راحتی امكان پذير نباشد. در اين دوره تلاش بر آن است كه با ارائه مفاهيم اوليه مرتبط با مسائل ارزی، مخاطبين آشنايی مقدماتی و ديد كلی نسبت به اين موضوع پيدا كنند.

    شرکت کنندگان در دوره با مفاهیم اولیه مرتبط با ارز و همچنین مسایل مربوط به بازارهای بین المللی آشنایی خواهند یافت.

       طراحی شده برای یادگیری

      آشنایی با بازار ارز، نرخ ارز و عوامل مؤثر بر آن

      نظام های ارزی

      منابع و مصارف ارزی (موازنه پرداخت ها)

      روش های اعلام نرخ ارز

      بازارها و معاملات ارزی

      ریسک معاملات ارزی

      بانک های کارگزار

      حساب های بانکی

      تجارت خارجی

      انواع روش های پرداخت

      ضمانت نامه های ارزی

      مقررات اتاق بازرگانی

      مسایل روز تعاملات بین المللی (مبارزه با پولشویی، مبارزه با تروریسم مالی، KYC، FATF، FATCA، LEI)

        مخاطبان دوره
      • کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی

       مدرس دوره
      • كارشناس ارشد اقتصاد توسعه
      • مدیر اسبق اداره مطالعات و سازمان­ های بین­ المللی بانک مرکزی ج.ا.ا

      آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

      شماره های تماس: 27899280 - 27899279

      دورنگار: 22846899

      ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

       

      جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401

      اصول کاربردی طراحی و توسعه محصولات و خدمات

      مدت دوره:

      8 ساعت

      پیش نیاز دوره:

      آشنایی با مفاهیم پایه حوزه طراحی محصول

      آشنایی با مفاهیم طبقه بندی مشتریان و بخش بندی بازار

      تاریخ برگزاری:

      18 و 25 آبان

      ساعت 8:30 الی 12:30

      آموزش به صورت آنلاین می باشد.

       دریافت بروشور دوره

      مهلت ثبت نام:

      16 آبان 1401

      هزینه دوره به ازای هر نفر: 

      7.000.000 ریال به صورت خالص

      هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهی­نامه می باشد.

       معرفی دوره

      متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب وکار و پارامترهای عرضه و تقاضا، فرایند ارائه محصول جدید به بازار را با اهمیت خاصی جلوه داده است. اکثر سازمان ها امروزه بیش از هر زمان دیگری دریافته اند که صرف تکیه و اعتماد به اهرم‌های رقابتی سنتی مانند افزایش کیفیت، کاهش هزینه و تمایز در فروش محصولات و خدمات بیشتر کافی نبوده و در عوض مفاهیمی همچون سرعت، چابکی و انعطاف پذیری در رقابت، نمود قابل توجهی پیدا کرده‌اند و گرایش به سمت ارائه محصولات و خدمات جدید به بازار خود دلیل موجهی بر این تغییر نگرش است. از این­ رو سازمان‌ها ضمن نیاز به بهره ­مندی از روش‌های نوین برای توسعه محصولات خود، می بایست با طراحی­ های بین بخشی و استفاده از برایند تفکرات نخبگان سازمان، نسبت به طراحی محصولات فراتر از شرایط حاضر اقدام کنند تا آن­ ها را در کوران رقابت با رقبای خود در سطح قابل قبولی از موفقیت قرار دهند.

      طراحی و برنامه‌ريزی محصول فعاليتی است كه هدف از آن تعيين ويژگی­ های محصولی است كه توسط واحد طراحی و توسعه محصول ارائه می شود. اين كار مستلزم جمع‌آوری اطلاعات درخصوص نيازهای مصرف‌كنندگان، نتايج پژوهش های واحد تحقيق و توسعه، تعیین دوره عمر محصول، شناخت سياست های سازمان، رصد عملکردی رقبا، كاربرد محصول، نیازهای فصلی مشتریان و… می باشد.

      طراحی و برنامه‌ريزی محصول از وظايف هميشگی مديريت توليد می باشد و طراحی محصول ارتباط بين بخش­ های بازاريابی و توليد است. بخش بازاريابی خصوصيات عمومی محصول را تعيين می کند و بخش توليد مشخصات فنی محصول را طوری تعيين می نماید كه خصوصيات عمومی فوق بصورت مؤثرترين و كاراترين شكل ممكن باشد.

                                                        

         طراحی شده برای یادگیری

        تعريف يا شناخت محصول از ديدگاه­ های مختلف

        بررسی آمیخته محصولات و شناسایی خط محصولات و نحوه تدوین آن

        آشنایی با نحوه رصد رفتار رقبا و ارزیابی محصولات آن­ ها

        آشنایی با روش­ های ایده پردازی درحوزه محصول

        بررسی مفاهیم علمی طراحی و توسعه محصول

        نیازسنجی محصول

        دوره عمر محصول

        بهبود محصول

        آشنایی با مفاهیم عملی طراحی و توسعه محصول

        بررسی برخی محصولات صنایع مشابه و بررسی موفقیت و عدم موفقیت آن­ ها

        آموزش کنترل و پایش محصول

          مخاطبان دوره
        • مدیران و کارشناسان بازاريابی طراحی و توسعه محصول، تولید و سایر حوزه­ های مرتبط با طراحی محصول

         مدرس دوره
        • رئیس اسبق اداره مطالعات و تحقیقات بازار بانک
        • دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
        • مترجم کتاب، پژوهشگر برتر منتخب مراسم هفته پژوهش بانک مرکزی در سال 1394

        آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

        شماره های تماس: 27899280 - 27899279

        دورنگار: 22846899

        ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

         

        جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401

        اعتبارات اسنادی(LC)

        مدت دوره:

        10 ساعت

        پیش نیاز دوره:

        ترجیحاً لیسانس رشته های بانکداری، بازرگانی و زبان انگلیسی

        آشنایی با سیستم اعتبارات اسنادی

        تاریخ برگزاری:

        یکشنبه ها 15 آبان الی 13 آذر

        ساعت 8:30 الی 10:30

        آموزش به صورت آنلاین می باشد.

         دریافت بروشور دوره

        مهلت ثبت نام:

        11 آبان 1401

        هزینه دوره به ازای هر نفر: 

        11.000.000 ریال به صورت خالص

        هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهی­نامه می باشد.

         معرفی دوره

        اعتبارات اسنادی یکی از روش های پرداخت در صادرات و واردات می باشد. این دوره خلاصه ای از عملکرد اعتبارات اسنادی (LC) از مرحله افتتاح تا مرحله تحویل اسناد می باشد. هدف از برگزاری این دوره آشنایی با یکی از مهم ترین و امن ترین روش های پرداخت در معاملات بین المللی (صادرات و واردات) می باشد.                                                     

           طراحی شده برای یادگیری

          مقدمه

          روش های پرداخت اعتبارات بین المللی

          ویژگی های LC

          LC و منافع صادر کننده و وارد کننده

          طرف های درگیر در (LC مستقیم و غیر مستقیم)

          انواع LC و نحوه پرکردن فرم مربوطه

          اصلاح LC (LC Amendment)

          ذینفع اعتبار، متن اعتبار اسنادی و صدور اصلاحیه

          شرکت های بازرسی (Inspection Companies)

          تسویه و واریز مبلغ اسناد

          اسناد اصلی و فرعی

          اسناد حمل

          Incoterms اینکوترمز (اصطلاحات 13 گانه)

            مخاطبان دوره
          • کارکنان واحد ارزی

           مدرس دوره
          • رئیس  اسبق اداره روابط کارگزاری و کارشناس ارشد ارزی بانک

          آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

          شماره های تماس: 27899280 - 27899279

          دورنگار: 22846899

          ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

           

          جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401

          مبارزه با پولشویی در نظام بانکی با رویکردی بر

          ضوابط و الزامات جدید بانک مرکزی

          مدت دوره:

          8 ساعت

          پیش نیاز دوره:

          فاقد پیش نیاز

          تاریخ برگزاری:

          21 و 28 آبان

          ساعت 8:30 الی 12:30

          آموزش به صورت آنلاین می باشد.

           دریافت بروشور دوره

          مهلت ثبت نام:

          17 آبان 1401

          هزینه دوره به ازای هر نفر: 

          7.000.000 ریال به صورت خالص

          هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهی­نامه می باشد.

           معرفی دوره

          در این دوره ضمن ارائه روش­ های پولشویی در نظام بانکی (در قالب مطالعه موردی)، به بیان نوآوری های قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و آیین نامه اجرایی آن و نیز ضوابط و الزامات بانک مرکزی در راستای مبارزه با پولشویی و ابزارهای موجود پرداخته خواهد شد.

          هدف از برگزاری دوره آشنایی با ضوابط و مقررات جدید مبارزه با پولشویی می باشد.                                           

             طراحی شده برای یادگیری

            مقدمه­ ای بر جرم پولشویی

            نوآوری های قانون جدید مبارزه با پولشویی مصوب سال 1397

            انواع روش­ های پولشویی در نظام بانکی کشور

            مطالعه موردی در خصوص پولشویی و تقلب در نظام بانکی کشور

            عملیات و معاملات مشکوک (بررسی تعریف قدیم و جدید)

            نحوه گزارش ­دهی با بهره ­گیری از دستورالعمل­ های مرتبط

            نقش­ بانک­ ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در مبارزه با پول­شویی

            ضمانت اجرای عدم انجام وظایف قانونی توسط بانک­ ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی

            ضوابط و مقررات جدید بانک مرکزی در زمینه مبارزه با پولشویی

              مخاطبان دوره
            • کارکنان شعب بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی

             مدرس دوره
            • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
            • 6 سال سابقه کار بانکی
            • مؤلف کتاب و مقالات متعدد
            • مدرس بانک ها و مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران

            آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

            شماره های تماس: 27899280 - 27899279

            دورنگار: 22846899

            ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید