جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1402
دوره آموزشی ارزش طول عمر مشتری (CLV) |
معرفی دوره یکی از مهمترین سنجه هایی که تمامی کسب و کارها نباید از محاسبه آن غافل شوند، ارزش طول عمر مشتری یا Customer Lifetime Value است. ارزش طول عمر مشتری، به این معناست که مشتری در یک بازه زمانی مشخص، چقدر برای سازمان سودآور بوده است. در همین راستا، ارزش طول عمر مشتری، یکی از مهمترین و جامعترین شاخصهای ارزیابی موفقیت کسب وکار است، چرا که وضعیت کلی کسب وکار را در حوزههای بازاریابی، فروش، ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش با یک عدد توصیف میکند. با توجه به هزینههای بالای جذب مشتری جدید، کسب وکاری که در حفظ مشتریان خود موفقتر است میتواند با هزینه بسیار کمتر، فروش و درآمدزایی خوبی داشته باشد. بالا بودن ارزش طول عمر مشتری همچنین نشاندهنده ثبات و پایداری جریان درآمدی سازمان است که میتواند در بلندمدت به رشد و توسعه بیشتر آن منجر شود. همچنین، مشتریان با طول عمر بیشتر، به سازمان فرصت میدهند که با آنها بیشتر تعامل داشته باشد و نیازها و خواستههای آنها را بهتر فهمیده و برآورده کند. ازاینرو، تلاش مداوم برای حفظ و بهبود ارزش طول عمر مشتری باید از برنامههای همیشگی کسب وکارهایی باشد که میخواهند جایگاه مناسبی در بازار داشته باشند. بر همین اساس دوره آموزشی ارزش طول عمر مشتری(CLV) با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان محترم شبکه بانکی کشور با مفاهیم موضوع و بکارگیری آن در مأموریت های سازمانی معرفی می شود. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
اصول، تعاریف و مفاهیم ارزش طول عمر مشتری CLV تاریخچه، تحولات و سیر تکاملی مبحث ارزش مشتری اهداف تحلیل ارزش طول عمر مشتری اهمیت ارزش طول عمر مشتری در کسب و کارها فروش، حجم رابطه و ارزش مشتری ضرورت و اولویت ارزش طول عمر مشتری در بانک فرمول ارزش طول عمر مشتری هزینه جذب، حفظ و رضایت مشتری متغیرهای مهم و موثر در محاسبه CLV درآمد سرانه به ازای هر کاربر مزایا و کارکردهای CLV انواع CLV و شیوه های متنوع محاسبه آن رابطه ارزش مشتری با طبقه بندی مشتریان نحوه بهبود کیفیت CLV راهکارهای ارتقای CLV مشتریان راه های بهبود ارزش طول عمر مشتری نسبت ارزش مشتری به حجم رابطه شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) ارزش طول عمر مشتری چگونگی افزایش طول عمر مشتری (کوتاه مدت- بلند مدت) ارتباط فناوری اطلاعات با CLV مدیریت ارتباط با مشتری و CLV ضعف ها و مشکلات موجود جمع بندی و پیشنهادها |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 29 مهر 1402 زمان تشکیل دوره: چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 8 الی 16 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 27,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره کارشناسان واحدهای: اعتباری بانکداری شرکتی تجاری مدیران و کارشناسان واحدهای: ستادی بانک ها رؤسا و معاونین شعب مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |