جدول دوره های کوتاه مدت تیرماه سال 1402
اصول اداره جلسات و مذاکرات اثر بخش سازمانی |
|||||
|
|
|
این دوره با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت شرکت کنندگان جهت برگزاری جلسات موثر و اثربخش سازمانی و ارتقای مهارت های مذاکره شرکت کنندگان جهت تعاملات اثربخش و سازنده با همکاران داخل سازمان برگزار می شود.
|
جلسات به عنوان یک ابزار ارتباطی
ارکان جلسات سازمانی
فرآیند برگزاری جلسات اثربخش
مذاکره حرفه ای در داخل سازمان
مذاکرات سنتی و مقایسه آن با مذاکرات پیشرفته و حرفه ای
استراتژی ها و تاکتیک های مذاکره در داخل سازمان
مهارت های کلیدی در مذاکره ( برقرای ارتباط، گوش دادن و .... )
نحوه رویارویی با مذاکرات دشوار و پیچیده
مهارت های ارائه مطلب در جلسات سازمانی
جمع بندی جلسات و تهیه صورتجلسات، پیگیری و تهیه گزارش برای ارائه به مقامات بالاتر
بررسی تجارب موفق در برگزاری جلسات داخل سازمان
|
دکترای مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) مدرس بانک و دانشگاه مؤلف مقالات و کتب متعدد
|
![]() |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت تیرماه سال 1402
دوره جامع افزایش سرمایه (تئوری و کاربردی) |
|||||||
|
|
|
افزایش سرمایه به عنوان راهی برای تأمین مالی شرکت ها همواره مورد توجه شرکت ها و سهامداران آن ها بوده است. این فرآیند از روشهای مختلف و طی مراحل متعددی انجام میشود. منابع مالی جدید به منظور اصلاح ساختار سرمایه یا گسترش فعالیتهای شرکت ازجمله افزایش ظرفیت و اندازه فعالیت، راهاندازی طرحهای توسعه و پروژهها و… به کار گرفته میشود. این دوره در خصوص موضوعات مرتبط با افزایش سرمایه تمامی شرکتهای تولیدی و خدماتی و بازرگانی علیالخصوص بانکها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، صرافیها، لیزینگها، یک دوره کامل و جامع است که انواع افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات، سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی داراییها و صرف سهام یا سلب حق تقدم را پوشش میدهد.
فراگیران این دوره در خصوص هر یک از انواع افزایش سرمایه شرکتهای مختلف تسلط کافی کسب مینماید به صورتی که میتواند مزایا و معایب هر کدام از روشهای افزایش سرمایه را متوجه شود و تشخیص دهد که کدام افزایش سرمایه با توجه به شرایط موجود، بیشترین مطلوبیت را نصیب شرکت و به تبع آن سهامداران خواهد نمود. همچنین به مباحثی نظیر؛ انواع ارزشها در بازار اوراق بهادار، ارتقاء توان تصمیمگیری سهامداران و سایر اشخاص در مشارکت/عدم مشارکت در جریان افزایش سرمایههای شرکتها، دلایل اختلاف بین قیمت سهام و حق تقدم آن و ... پرداخته خواهد شد.
|
مفهوم تأمین مالی و هدف از افزایش سرمایه
دلایل افزایش سرمایه توسط شرکتها
انواع افزایش سرمایه (افزایش سرمایه از محل سود انباشته و سایر اندوختهها، مازاد تجدید ارزیابی داراییها و آورده نقدی و و مطالبات حال شده سهامداران)
مرور برخی از احکام قانونی و مقرراتی مرتبط با انواع افزایش سرمایه
آشنایی با انواع ارزشها در بازار اوراق بهادار
ارزشگذاری سهام بر مبنای مدل فیشر
فرآیند افزایش سرمایه و گزارش توجیهی آن
افزایش سرمایه از محل صرف سهام
نکات مهم در رابطه با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی
نحوه محاسبه قیمت سهام بعد از انواع افزایش سرمایه
بررسی تغییرات صورتهای مالی بعد از افزایش سرمایه در انواع افزایش سرمایه
پذیرهنویسی از طریق افزایش سرمایه
مباحث مرتبط با حقتقدم سهام
مباحث مرتبط با ترتیب افزایش سرمایه در شرکت ها
بحث و بررسی و ارایه مثالهای مختلف در رابطه با انواع افزایش سرمایه
ارایه راهکار پیرامون بهترین روش تأمین مالی
|
کارکنان واحدهای: حسابداری و مالی، سرمایهگذاریها، امور مجامع ،حقوقی، تحقیق و توسعه، بازرسی و ریسک، مدیران و کارشناسان مرتبط با فعالیت شرکتهای هلدینگ، واحدهای تأمین سرمایه، امور بیمه، لیزینگ و صرافی
کارشناسی ارشد حسابداری عضویت در اکثر کارگروه های تدوین مقررات بانکی مدرس دانشگاه و بانک
|
![]() |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت تیرماه سال 1402
مدیریت زنجیره تأمین در بانکداری جامع |
|||||||
|
|
|
برای هدایت یک کسب وکار در سطح استانداردهای بینالمللی، شناخت سیستم، منابع و چگونگی بکارگیری تکنولوژی برای کاهش قیمت محصولات و خدمات، افزایش رضایت مشتری و یافتن فرصتهای جدید ضروری است. تشدید صحنه رقابت جهانی در محیطی که بصورت دائم در حال تغییر است، ضرورت واکنش های مناسب سازمان ها وشرکت ها را دو چندان کرده و بر انعطاف پذیری آن ها با محیط نامطمئن خارجی تأکید دارد. سازمان های امروزی در عرصه ملی و جهانی به منظور کسب جایگاهی مناسب و حفظ آن نیازمند به رهگیری از الگوهای مناسب همچون مدیریت زنجیره تأمین در راستای تحقق مزیت رقابتی و انتظارات مشتریان هستند. مدیریت زنجیره تأمین، تلفیقی است از هنر و علم که در جهت بهبود دسترسی به مواد اولیه، ساخت محصولات و یا خدمات و انتقال آن به مشتری بکار می رود. زنجیره تأمین به عنوان یکی از جامعترین متدهای مدیریت عملیاتی کسب وکار به ویژه در سطوح کلان اقتصادی در دنیای امروز تحولات بسیار شگرفی را به وجود آورده است. بیشتر سازمان های پویا با بهره برداری از مدل ها، ابزارها و شیوه های زنجیره تأمین توانسته اند جریان ها و فرآیندهای کاری خود را بهینه سازند و در ساختارهای کاری و اجرایی خود تغییر ایجاد کنند. مدیریت زنجیره تامین، فعالیت های سازمان را طوری هماهنگ می کند که مشتریان بتوانند محصولاتی با کیفیت بالا و خدمات قابل اطمینان با حداقل هزینه به دست آورند. لذا این حلقه گسترده از شرکت های تأمین کننده تا مصرف کنندگان بستر مناسبی است که از جانب بانک ها نیازمند پوشش برای ارائه انواع خدمات بانکی، مالی و... در راستای رفع کلیه نیازهای ایشان و ایجاد همبستگی است. از این رو لازم است بانک ها ضمن شناسایی زنجیره های تأمین اصلی در اقتصاد کشور، فعالیت های خود را در جهت پوشش کل شبکه زنجیره های تأمین به منظور کسب درآمد و سودآوری و افزایش سهم بازار متمرکز نمایند. برهمین اساس دوره آموزشی “مدیریت زنجیره تأمین در بانکداری جامع“با توجه به نیاز و ضرورت آن در بانک ها، تدوین شده و سعی می کند به صورت کاربردی و عملیاتی تمامی آیتم های مربوطه به شرح زیر را مورد بحث قرار دهد.
|
مقدمه، اصول، تعاریف و مفاهیم مدیریت زنجیره تأمین
تاریخچه، تحولات و سیر تکاملی مدیریت زنجیره تأمین
فرآیندهای اصلی مدیریت زنجیره تأمین
اهداف زنجیره تأمین
نقش های زنجیره تأمین و ساختار آن
ارتباط فناوری اطلاعات با زنجیره تأمین
وظایف در داخل زنجیره تأمین
مهندسی مجدد زنجیره تأمین
مدیریت ریسک زنجیره تأمین
زنجیره ارزش و جایگاه زنجیره تأمین در آن
ساز وکارها، عناصر کلیدی و زیرمجموعه های اصلی زنجیره تأمین
مزایا و منافع زنجیره تأمین
شلاق چرمی و تاثیر آن در زنجیره تأمین
جایگاه مشتری در زنجیره ارزش و زنجیره تأمین
مدیریت ظرفیت و منابع انسانی در زنجیره تأمین
مدیریت ارتباط با مشتری در زنجیره تأمین
مدیریت عملیات در زنجیره تأمین
ضعف ها و مشکلات زنجیره تامین
|
کارشناس ارشد مدیریت دولتی گرایش مالی مدرس مؤسسه عالی اموزش بانکداری ایران
|
![]() |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت تیرماه سال 1402
مدیریت استرس |
|||||||
|
|
|
انواع استرس و علل بروز استرس در انسان، ارائه راه حل های کاربردی در مهار و کنترل استرس در انسان را بیان می کند.
هدف از برگزاری این دوره آشنايی فراگيران با مفاهيم اساسی استرس، علائم، انواع آن و روش های مديريت آن می باشد.
|
نگاه جدید به زندگی و مهارت های زندگی
تعریف و مفهوم استرس
علل بروز استرس(منشاء)
علائم و نشانه ای استرس
مراحل بوجود آمدن استرس
پیشگیری از استرس
راه های مقابله با استرس
محیط متعالی برای فعالیت
|
دکتری علوم تربیتی (برنامه ریزی آموزشی) مدرس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران مؤلف کتب متعدد
|
![]() |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت تیرماه سال 1402
منشور اخلاقی، شناخت انواع آن و مثال های کاربردی |
|||||||
|
|
|
منشور اخلاقی راهنمای اصولی است که برای کمک به حرفه ای ها برای انجام تجارت صادقانه و با صداقت طراحی شده است. یک سند اخلاقی ممکن است مأموریت و ارزشهای کسبوکار یا سازمان، نحوه برخورد حرفهای با مشکلات، اصول اخلاقی مبتنی بر ارزشهای اصلی سازمان و استانداردهایی را که فرد حرفهای به آن احترام میگذارد، مشخص کند.
هدف از برگزاری این دوره بالا بردن سطح کیفی عملکرد کارکنان سازمان با استفاده از تعریف و طرح مسائل اخلاقی و نهایتاً تهیه یک منشور اخلاقی برای پیشبرد اهداف سازمان می باشد.
|
کدهای اخلاقی چیست؟
منشور اخلاقی چیست؟
|
بازنشسته بانک و عضویت در هیأت مدیره بانک ها دکتری سازماندهی مؤلف کتب و مقالات متعدد
|
![]() |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |