جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403
دوره آموزشی |
برنامه تداوم کسب و کار |
معرفی دوره در راستای تکامل مدیریت بحران ها و وقفه های کسب وکار و بر مبنای بهترین تجارب منتشره، سری استاندارد ISO22300 به عنوان یکی از مطلوبترین الگوها برای استقرار سیستم مدیریتی مرتبط حاصل شده است. در این دوره ضمن بیان لزوم حرکت در راستای مدیریت تداوم کسب وکار و مزایای حاصل از آن، به تاریخچه و روند توسعه استانداردهای مرتبط اشاره و تشریح کامل الزامات استاندارد ISO22301 و تعامل آن با استانداردهای مرتبط و نیز فرآیندهای ایجاد، پیاده سازی، پایش، بازنگری و بهبود سیستم مدیریت تداوم کسب وکار پرداخته می شود. این دوره، برای بخش های مختلف سازمان های خصوصی و دولتی، سنگ بنای اولیه در راستای مدیریت وقفه های احتمالی کسب وکار و پیش بینی راه حل های تداوم کسب وکار و تمرین مفاهیم آن برای آمادگی در شرایط بحران را فراهم می نماید. |
طراحی شده برای یادگیری |
آشنایی با مفاهیم تداوم کسب و کار و ضرورت آن اصول انعطاف سازمانی مرتبط - شامل واکنش اضطراری، مدیریت بحران، مدیریت حوادث و بازیابی فاجعه فناوری اطلاعات حاکمیت مدیریت تداوم کسب و کار آشنایی تحلیل تأثیر کسب وکار (BIA) و مدیریت تداوم ریسک کسب و کار طبق استاندارد ISO31000 استراتژی ها و برنامه های تداوم کسب و کار آشنایی با پیاده سازی ISO 22301 سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS) برنامه ریزی بازیابی فاجعه فناوری اطلاعات و نحوه ارتباط آن با تداوم کسب و کار اهمیت عامل انسانی، آموزش و آگاهی |
مدرس دوره |
|
مخاطبان دوره: اعضای هیأت مدیره بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مدت دوره: 6 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز زمان تشکیل دوره: 10 اردیبهشت 1403 ساعت 8 الی 14
|
هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 23,500,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403
دوره آموزشی |
استانداردهای امنیتی صنعت پرداخت |
معرفی دوره در اين دوره استانداردهای امنيتی صنعت پرداخت شامل استانداردهای EMVCO ،PCI Council و PSD2 ارائه خواهد شد. هدف اصلی دوره آشنايی مخاطبان با مباحث و نکات امنيتی حوزه پرداخت و استانداردهای ناظر بر اين حوزه می باشد. |
طراحی شده برای یادگیری |
کارکردهای EMVCO Payment Tokenization Mobile and secure E-Commerce Contact & contactless Chip Card 3Dsecure, QR code PCI COUNCIL PCI DSS PA-DSS PTS ,P2PE احراز هویت قوی در خدمات بانکداری باز مدیریت رضایت و ارتباطات امن در خدمات بانکداری باز |
مدرس دوره |
|
مخاطبان دوره: مديران و کارشناسان واحدهای: فناوری اطلاعات امنيت اطلاعات مدت دوره: 24 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز زمان تشکیل دوره: دوشنبه ها 10 اردیبهشت الی 21 خرداد 1403 ساعت 8 الی 12
|
هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 69,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403
دوره آموزشی |
اصول سرپرستی و رهبری در شعب |
معرفی دوره در ساختار سازمانی بانک ها در ایران رؤسای شعب نقش کلیدی و تعیین کننده دارند. بر همین اساس لازم است متصدیان این سمت مهم با اصول سرپرستی آشنا شده و بر این امر مهم مسلط شوند. این آشنایی و تسلط به ویژه از نظر مهارت های ادراکی، انسانی و فنی و ارتباط رؤسای شعب با مشتریان و کارکنان بانک ضرورت دارد. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد:
|
طراحی شده برای یادگیری |
مقدمه بیان مساله تعریف مدیریت، رهبری و ریاست مدیریت شعب در ساختار بانک ها و اهمیت آن آشنایی روسای شعب با اصول سرپرستی و رهبری اصول سرپرستی و رهبری مهارت های فنی، انسانی و ادراکی مهارت های مورد نیاز در سرپرستی و رهبری شعب سه حوزه اجراء، کنترل و پشتیبانی در سرپرستی شعب الف : عملیات اجرایی شعب ب: عملیات کنترل های داخلی ج : عملیات پشتیبانی مطالعه موردی در اصول سرپرستی شعب |
مدرس دوره |
|
مخاطبان دوره: کارکنان شعب مدت دوره: 6 ساعت پیش نیاز دوره: آشنایی با مدیریت و حقوق بانکی زمان تشکیل دوره: 25 اردیبهشت و 1 خرداد 1403 ساعت 9 الی 12
|
هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 19,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403
دوره آموزشی |
آشنایی با مفاهیم ارزی |
معرفی دوره این دوره به بررسی آخرین وضعیت انجام خدمات ارزی پرتکرار و مرسوم در شبکه بانکی برای مشتریان حقیقی و حقوقی با تأکید بر وضعیت موجود (تحریم های بین المللی) می پردازد. هدف از برگزاری این دوره آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم، سامانه ها و آخرین مقررات ارزی ناظر می باشد. |
طراحی شده برای یادگیری |
انواع روش های پرداخت مدارک و مجوزهای لازم برای واردات کالا و خدمت اینکوترمز سوییفت پیام های ارسالی سامانه های ارزی موجود خدمات ارزی قابل ارائه اسناد بازرگانی |
مدرس دوره |
|
مخاطبان دوره: کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مدت دوره: 12 ساعت پیش نیاز دوره: آشنایی اولیه با مفاهیم زمان تشکیل دوره: 11، 18، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 8 الی 12
|
هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 36,500,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403
دوره آموزشی |
بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان |
معرفی دوره آشنایی با مفاهیم بازاریابی و بررسی عمیق و جامع اصول و روش های مدیریت بازار و جنبه های کاربردی آن نظیر مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارها بالاخص کسب و کارها با رویکرد توسعه محصول جدید و توسعه بازارها و ورود به بازارهای جدید ضروری است. در دنیای تجارت امروزی مزیت های رقابتی در موارد مختلفی تعریف می شود، ولی هر چقدر علوم کسب و کار پیشرفت می کند اهمیت بازاریابی و ارتباط با مشتریان نمایان تر و پر رنگ تر می شود. بازاریابی و ارتباط با مشتریان با مقاصد مختلفی از طرف صاحبان کسب و کار، اجرایی می شود ولی هدف کلی آن تعامل با مشتری برای درک نیازهای او و تأمین آن برای تداوم عمر کسب و کارها است. هدف از برگزاری دوره آشنایی با اصول و مفاهیم بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. |
طراحی شده برای یادگیری |
مفاهیم مربوط به بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتریان
|
مدرس دوره |
|
مخاطبان دوره: کلیه افرادی که با مباحث بازاریابی و مشتری مداری در بانک در ارتباط هستند مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز زمان تشکیل دوره: 22، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 8 الی 16
|
هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 57,500,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |