جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403

دوره آموزشی

برنامه تداوم کسب و کار

  معرفی دوره

در راستای تکامل مدیریت بحران­ ها و وقفه ­های کسب وکار و بر مبنای بهترین تجارب منتشره، سری استاندارد ISO22300 به عنوان یکی از مطلوب­ترین الگوها برای استقرار سیستم مدیریتی مرتبط حاصل شده است.

در این دوره ضمن بیان لزوم حرکت در راستای مدیریت تداوم کسب وکار و مزایای حاصل از آن، به تاریخچه و روند توسعه استانداردهای مرتبط اشاره و تشریح کامل الزامات استاندارد ISO22301 و تعامل آن با استانداردهای مرتبط و نیز فرآیندهای ایجاد، پیاده­ سازی، پایش، بازنگری و بهبود سیستم مدیریت تداوم کسب وکار پرداخته می­ شود. این دوره، برای بخش­ های مختلف سازمان­ های خصوصی و دولتی، سنگ بنای اولیه در راستای مدیریت وقفه­ های احتمالی کسب وکار و پیش ­بینی راه حل ­های تداوم کسب وکار و تمرین مفاهیم آن برای آمادگی در شرایط بحران را فراهم می ­نماید.

طراحی شده برای یادگیری

آشنایی با مفاهیم تداوم کسب و کار و ضرورت آن

اصول انعطاف سازمانی مرتبط - شامل واکنش اضطراری، مدیریت بحران، مدیریت حوادث و بازیابی فاجعه فناوری اطلاعات

حاکمیت مدیریت تداوم کسب و کار

آشنایی تحلیل تأثیر کسب وکار (BIA) و مدیریت تداوم ریسک کسب و کار طبق استاندارد

ISO31000

استراتژی­ ها و برنامه های تداوم کسب و کار

آشنایی با پیاده سازی ISO 22301 سیستم مدیریت تداوم کسب و کار (BCMS)

برنامه ­ریزی بازیابی فاجعه فناوری اطلاعات و نحوه ارتباط آن با تداوم کسب و کار

اهمیت عامل انسانی، آموزش و آگاهی

مدرس دوره

  • ممیز فناوری اطلاعات و مشاور فناوری اطلاعات بانک

مخاطبان دوره:

اعضای هیأت مدیره بانک­ ها و

مؤسسات اعتباری غیربانکی

مدت دوره:

6 ساعت

پیش نیاز دوره: 

 فاقد پیش نیاز

زمان تشکیل دوره:

10 اردیبهشت 1403

ساعت 8 الی 14

 دریافت فایل دوره

هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

23,500,000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهی­نامه می باشد.

آموزش به صورت حضوری می باشد.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 29959280 - 29959279

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal

    جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403

    دوره آموزشی

    استانداردهای امنیتی صنعت پرداخت

      معرفی دوره

    در اين دوره استانداردهای امنيتی صنعت پرداخت شامل استانداردهای EMVCO ،PCI Council و PSD2 ارائه خواهد شد.

    هدف اصلی دوره آشنايی مخاطبان با مباحث و نکات امنيتی حوزه پرداخت و استانداردهای ناظر بر اين حوزه می ­باشد.

    طراحی شده برای یادگیری

    کارکردهای EMVCO

    Payment Tokenization

    Mobile and secure E-Commerce

    Contact & contactless Chip Card

    3Dsecure, QR code

    PCI COUNCIL

    PCI DSS

    PA-DSS

    PTS ,P2PE

    احراز هویت قوی در خدمات بانکداری باز

    مدیریت رضایت و ارتباطات امن در خدمات بانکداری باز

    مدرس دوره

    • معاون اداره امنيت اطلاعات بانک مرکزی ج.ا.ا

    مخاطبان دوره:

    مديران و کارشناسان واحدهای:

    فناوری اطلاعات

    امنيت اطلاعات

    مدت دوره:

    24 ساعت

    پیش نیاز دوره: 

     فاقد پیش نیاز

    زمان تشکیل دوره:

    دوشنبه ها 10 اردیبهشت الی 21 خرداد 1403

    ساعت 8 الی 12

     دریافت فایل دوره

    هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

    69,000,000 ریال به صورت خالص

    هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

    آموزش به صورت حضوری می باشد.

    آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

    شماره های تماس: 29959280 - 29959279

    دورنگار: 22846899

    پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

    پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal

      جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403

      دوره آموزشی

      اصول سرپرستی و رهبری در شعب 

        معرفی دوره

      در ساختار سازمانی بانک­ ها در ایران رؤسای شعب نقش کلیدی و تعیین کننده دارند. بر همین اساس لازم است متصدیان این سمت مهم با اصول سرپرستی آشنا شده و بر این امر مهم مسلط شوند. این آشنایی و تسلط به ویژه از نظر مهارت ­های ادراکی، انسانی و فنی و ارتباط رؤسای شعب با مشتریان و کارکنان بانک ضرورت دارد. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می­ باشد:

      • تسلط فراگیران با اصول سرپرستی و رهبری در شعب
      • آشنایی با تفاوت­ های بین ریاست، رهبری و مدیریت
      • آشنایی با مهارت­ های فنی، انسانی و ادراکی
      • اصول سرپرستی و رهبری در شعب در نظریه و عمل

      طراحی شده برای یادگیری

      مقدمه

      بیان مساله

      تعریف مدیریت، رهبری و ریاست

      مدیریت شعب در ساختار بانک ­ها و اهمیت آن

      آشنایی روسای شعب با اصول سرپرستی و رهبری

      اصول سرپرستی و رهبری

      مهارت­ های فنی، انسانی و ادراکی

      مهارت­ های مورد نیاز در سرپرستی و رهبری شعب

      سه حوزه اجراء، کنترل و پشتیبانی در سرپرستی شعب

            الف : عملیات اجرایی شعب 

            ب: عملیات کنترل­ های داخلی

            ج : عملیات پشتیبانی 

      مطالعه موردی در اصول سرپرستی شعب

      مدرس دوره

      • کارشناسی ارشد مدیریت علوم بانکی، علوم سیاسی
      • عضو هیأت مدیره بانک
      • مدرس مؤسسه عالی اموزش بانکداری ایران و بانک
      • مؤلف کتاب و مقالات متعدد

      مخاطبان دوره:

      کارکنان شعب

      مدت دوره:

      6 ساعت

      پیش نیاز دوره: 

      آشنایی با مدیریت و حقوق بانکی

      زمان تشکیل دوره:

      25 اردیبهشت و 1 خرداد 1403

      ساعت 9 الی 12

       دریافت فایل دوره

      هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

      19,000,000 ریال به صورت خالص

      هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

      آموزش به صورت حضوری می باشد.

      آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

      شماره های تماس: 29959280 - 29959279

      دورنگار: 22846899

      پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

      پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal

        جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403

        دوره آموزشی

        آشنایی با مفاهیم ارزی

          معرفی دوره

        این دوره به بررسی آخرین وضعیت انجام خدمات ارزی پرتکرار و مرسوم در شبکه بانکی برای مشتریان حقیقی و حقوقی با تأکید بر وضعیت موجود (تحریم های بین المللی) می پردازد.

        هدف از برگزاری این دوره آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم، سامانه­ ها و آخرین مقررات ارزی ناظر می باشد.

        طراحی شده برای یادگیری

        انواع روش ­های پرداخت

        مدارک و مجوزهای لازم برای واردات کالا و خدمت

        اینکوترمز

        سوییفت

        پیام­ های ارسالی

        سامانه­ های ارزی موجود

        خدمات ارزی قابل ارائه

        اسناد بازرگانی

        مدرس دوره

        • کارشناس ارشد علوم اقتصادی
        • 20 سال سابقه کار بانکی
        • مدرس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران

        مخاطبان دوره:

        کلیه کارکنان بانک ­ها و

        مؤسسات اعتباری غیربانکی

        مدت دوره:

        12 ساعت

        پیش نیاز دوره: 

        آشنایی اولیه با مفاهیم
        بانکداری بین الملل

        زمان تشکیل دوره:

         11، 18، 25 اردیبهشت 1403

        ساعت 8 الی 12

         دریافت فایل دوره

        هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

        36,500,000 ریال به صورت خالص

        هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

        آموزش به صورت حضوری می باشد.

        آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

        شماره های تماس: 29959280 - 29959279

        دورنگار: 22846899

        پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

        پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal

          جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403

          دوره آموزشی

          بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان

            معرفی دوره

          آشنایی با مفاهیم بازاریابی و بررسی عمیق و جامع اصول و روش های مدیریت بازار و جنبه های کاربردی آن نظیر مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارها بالاخص کسب و کارها با رویکرد توسعه محصول جدید و توسعه بازارها و ورود به بازارهای جدید ضروری است. در دنیای تجارت امروزی مزیت های رقابتی در موارد مختلفی تعریف می شود، ولی هر چقدر علوم کسب و کار پیشرفت می کند اهمیت بازاریابی و ارتباط با مشتریان نمایان تر و پر رنگ تر می شود. بازاریابی و ارتباط با مشتریان با مقاصد مختلفی از طرف صاحبان کسب و کار، اجرایی می ­شود ولی هدف کلی آن تعامل با مشتری برای درک نیازهای او و تأمین آن برای تداوم عمر کسب و کارها است.

          هدف از برگزاری دوره آشنایی با اصول و مفاهیم بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

          طراحی شده برای یادگیری

          مفاهیم مربوط به بازاریابی

          • تعریف بازاریابی جدید
          • گام­ های برنامه ریزی بازاریابی در سازمان
          • تحلیل موقعیت
          • تحلیل رقابت
          • تقسیم بازار، هدف گیری و تعیین جایگاه در بازار
          • شناسایی تمرکز استراتژیک در برنامه بازاریابی
          • معرفی آمیخته بازاریابی خدمات و چگونگی استفاده از آن در برنامه ریزی بازاریابی
          • جایگاه یابی و طراحی خدمات با استفاده از ابزار نقشه های ادراک

          مدیریت ارتباط با مشتریان

          • تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان و جایگاه آن در بازاریابی
          • انواع سطوح مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان
          • زنجیره ارزش مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان و بررسی و تحلیل زنجیره اررزش

          مدرس دوره

          • دکترای مدیریت بازاریابی بین الملل
          • دانشیار دانشگاه
          • مدرس بانک­ ها
          • مؤلف کتب و مقالات متعدد

          مخاطبان دوره:

          کلیه افرادی که با مباحث بازاریابی و

          مشتری مداری در بانک در ارتباط هستند 

          مدت دوره:

          16 ساعت

          پیش نیاز دوره: 

          فاقد پیش نیاز

          زمان تشکیل دوره:

          22، 29 اردیبهشت 1403

          ساعت 8 الی 16

           دریافت فایل دوره

          هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

          57,500,000 ریال به صورت خالص

          هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهی­نامه می باشد.

          آموزش به صورت حضوری می باشد.

          آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

          شماره های تماس: 29959280 - 29959279

          دورنگار: 22846899

          پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

          پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal