جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1403
دوره آموزشی
آشنایی با سرمایه گذاری و تأمین مالی در بازار سرمایه |
معرفی دوره در کل دنیا از بازار سرمایه به منظور ابزاری برای تأمین مالی شرکت ها و همچنین به وجود آوردن فرصت های سرمایه گذاری استفاده می شود. با نگاهی به گذشته می بینیم که سرمایه گذاری در هیچ بازاری به اندازه بورس، بازدهی نداشته است و لذا کسب علم و دانش در خصوص نحوه سرمایه گذاری در این بازار از اهمیت بسیاری برخوردار است. ابزارهای متعدد و متنوعی برای تأمین مالی از طریق بازار سرمایه بوجود آمده که می تواند نقش و سهم بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاه ها را افزایش دهد. این ابزارها به گونه ای است که همه شرکت ها اعم از شرکت های سهامی عام و خاص می تواند به منظور تأمین منابع مالی از آن ها بهره مند گردند. بر این اساس در این دوره به معرفی روش های سرمایه گذاری و تأمین مالی از طریق ابزارهای موجود در بازار سرمایه می پردازیم. |
طراحی شده برای یادگیری |
ساختار بازار سرمایه و انواع نهادهای مالی سرمایه گذاری در بازار سرمایه
تأمین مالی از طریق بازار سرمایه معرفی انواع روش های تأمین مالی تأمین مالی از طریق اوراق بهادار سرمایه ای
تأمین مالی از طریق اوراق بهادار بدهی
مزایا و معایب روش های تأمین مالی مقایسه روش های تأمین مالی
|
مدرس دوره |
|
هزینه دوره به ازای هر نفر: 12.500.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهینامه می باشد. |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1403
دوره آموزشی
تهیه گزارشهای آماری و دیدارسازی با POWER BI |
معرفی دوره این دوره به منظور آشنایی مقدماتی با ساخت داشبوردهای تعاملی و بصری و تجزیه و تحلیل دادهها برگزار می شود. |
طراحی شده برای یادگیری |
نصب و راهاندازی آشنایی با انواع منابع داده آشنایی با رابط کاربری تکنیک های پیش پردازش دادهها فیلتربندی کردن انواع متغیرها نمودارها نشانه گذاری داشبورد نویسی مقدماتی توابع ماژول ها
|
مدرس دوره |
|
زمان برگزاری: 30 مهر و 7 و 14 آبان 1403 ساعت 8 الی 12 مدت دوره: 12 ساعت پیش نیاز دوره: آشنایی اولیه با منابع داده (اکسل و ...) مخاطبان دوره: تحلیلگران داده کارشناسان آمار
|
هزینه دوره به ازای هر نفر: 33.500.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد. |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1403
دوره آموزشی
آشنایی با روش های مبارزه با جعل در اسکناس و اوراق بهادار |
زمان برگزاری: 8 و 15 مهر 1403 ساعت 13 الی 16 مدت دوره: 6 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز مخاطبان دوره: کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی صرافیها
|
هزینه دوره به ازای هر نفر: 20.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد. |
معرفی دوره با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی های در دسترس و ارزان قیمت برای عموم و امکان سو استفاده از آن برای انجام اقدامات غیرقانونی و کلاهبرداری از طریق جعل در اوراق بهادار و با توجه به نقش و جایگاه اوراق بهادار در زندگی مردم به ویژه به عنوان ابزار پرداخت و حفظ ارزش، از این رو آشنایی با انواع و مراتب مختلف روش های جعل در اسکناس و اوراق بهادار در سطح عامه مردم می تواند تاثیر مثبتی در مبارزه با این پدیده داشته باشد. هدف از برگزاری این دوره آشنایی فراگیران با انواع و مراتب مختلف جعل در اسکناس ها و اوراق بهادار می باشد. |
طراحی شده برای یادگیری |
آشنایی با تاریخچه اسکناس و اوراق بهادار آشنایی با انواع جعل در اسکناس ها شناخت خصوصیات امنیتی استفاده شده در اوراق بهادار روش های مبارزه با جعل |
مدرس دوره |
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1403
دوره آموزشی
بانکداری فیجیتال: جهشی فراتر از دیجیتالی شدن |
زمان برگزاری: 18 شهریور 1403 ساعت 8 الی 12 مدت دوره: 4 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان واحدهای: کسب و کار فناوری اطلاعات سازمان و روش ها طرح و برنامه شعب
|
هزینه دوره به ازای هر نفر: 12.500.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد. |
معرفی دوره بانک های زیادی در سراسر جهان فرایند دیجیتال سازی سیستم های قدیمی خود یا توسعه پلتفرم های دیجیتالی مبتنی بر نوآوری های جدید را آغاز نموده اند. با این حال، بانکهایی که صرفا یک استراتژی 100% دیجیتالی را اجرا کرده اند، مجبور شده اند در بازطراحی و تمرکز بر زیرساخت فیزیکی خود نیز تجدید نظر کنند. با توجه به سناریوهای بانکداری در عصر جدید و تغییر مداوم فناوری های دیجیتالی و همچنین رفتار مصرف کنندگان، به نظر می رسد نه بانکداری دیجیتال و نه شعبه ای (فیزیکی) به تنهایی قادر به رفع نیازهای مشتریان نمی باشند. معتقدان به بانکداری صرفا دیجیتالی در حال تغییر دیدگاه های خود هستند و متوجه شدهاند که نه بانکداری دیجیتال و نه بانکداری شعبهای به تنهایی نمیتواند در برابر پارامترهای تجربه مشتری (CX) مقاومت کند و باید جهش فیجیتال، اصطلاحی که از ترکیب دو کلمه مختلف فیزیکی و دیجیتالی ایجاد شده را برای بهرهبرداری از انقلاب فینتک انجام دهند. بانکداری فیجیتال یک مدل اختلال است که بر اساس گفته فوربز، ترکیبی از انواع بانکداری شامل بانکداری آسان، بانکداری تلفن همراه، بانکداری اینترنتی، بانکداری تجربه، بانکداری شخصی و غیره است که این پتانسیل را دارد که فاکتور مهم اعتماد را با تجربیاتی که در نهایت به یک پارامتر مهم برای مشتریان تبدیل شده است، ترکیب کند. فیجیتال اهرمی است که دو چرخ کسب و کار بانکی یعنی اعتماد و تجربیات مشتری را به هم متصل می کند. استراتژی بانکداری فیجیتال در مورد در دسترس بودن بانکداری در هر زمان و هر مکان و تلفیق تجربیات بانکداری مرسوم و بانکداری مدرن است تا سفر مشتریان یکپارچه و کامل شود. بانکداری فیجیتال یک مدل نوترکیب از کسب و کار بانکی است که از ترکیب مدل های بانکداری جامع، بانکداری سنتی (فیزیکی) و بانکداری دیجیتال و با تمرکز بر مدل های پیشران بانکداری از جمله بانکداری داده محور، بانکداری شناختی و بانکداری باز با هدف افزودن تعاملات انسانی و ایجاد پلی بین فضای فیزیکی برند و تحول دیجیتال که منجر به رضایت مشتریان می شود به وجود می آید. از این رو، زمان آن فرا رسیده است که صنعت بانکداری، تحول فیجیتال را برای باز طراحی مدل کسب و کار و بکارگیری ظرفیت های دیجیتالی و فیزیکی و درک بهتر نیازهای مشتریان، در راس استراتژی های تحول خود قرار دهد. |
طراحی شده برای یادگیری |
بررسی مفاهیم و تعاریف بانکداری فیجیتال آشنایی با مدل نوترکیب بانکداری فیجیتال و ابعاد آن آشنایی با مفاهیم و مدل های پیشران بانکداری فیجیتال (بانکداری داده محور، بانکداری شناختی، بانکداری باز) مزیت های بانکداری فیجیتال نقش شعب فیجیتالی در توسعه ظرفیت های بانکداری محلی بانکداری مکان محور بانکداری O2O (آنلاین –آفلاین) تجارب بانک های بین المللی |
مدرس دوره |
محقق پیشین پسا دکتری در دانشگاه جیاتونگ شانگهای و شرکت علی بابای چین
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت شهریورماه سال 1403
دوره آموزشی
روش های پرداخت در تجارت بین الملل |
زمان برگزاری: 26 شهریور و 2 مهر 1403 ساعت 8 الی 12 مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: مبانی تجارت بین الملل مخاطبان دوره: کارکنان واحد ارزی
|
هزینه دوره به ازای هر نفر: 24.500.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد. |
معرفی دوره در این دوره ضمن معرفی و بررسی انواع روش های مورد توافق بین طرفین معامله تجاری بین المللی درخصوص نحوه پرداخت وجه معامله، فرآیند هر یک از روش ها بیان خواهد شد و هر روش از نظر ریسک معامله برای هریک از طرف های درگیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. |
طراحی شده برای یادگیری |
مقدمه ای بر تجارت بین الملل و طرف های درگیر
معرفی اتاق بازرگانی بین المللی
معرفی روش های پرداخت در تجارت بین الملل
مقایسه روش های مختلف از نظر ریسک، مزایا و معایب از دید طرف های درگیر |
مدرس دوره |
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |