جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1402
دوره آموزشی تطبیق در مؤسسات مالی |
معرفی دوره این دوره به منظور مرور و آشنایی دانشجویان با کلیات و اصول تطبیق تهیه و برگزار می شود. هدف از برگزاری این دوره، آشنایی دانشجویان با کلیات کارکرد تطبیق و به دست دادن چهارچوبی به آن ها جهت استفاده در مشاغل خود، رعایت بهتر قوانین و مقررات و در نتیجه، مدیریت بهتر ریسک تطبیق در مشاغل مربوطه می باشد. همچنین انتظار می رود تا دانشجویان با گذراندن این دوره، همکاری بهتری با مدیریت و واحد تطبیق در بانک خود و نیز با مراجع نظارتی داشته باشند. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
مروری بر تقسیم بندی قوانین و مقررات تعریف تطبیق و ریسک تطبیق اهمیت تطبیق مدل های تطبیق در مؤسسات مالی نقش واحد تطبیق وظایف کلیدی مسئول تطبیق ویژگی های یک واحد تطبیق مطلوب و مناسب ویژگی های یک نظام تطبیق ضعیف ویژگی های یک مسئول تطبیق خوب رویکرد تطبیق مبتنی بر ریسک سازمان تیم تطبیق استانداردهای بین المللی تطبیق مروری بر سند کمیته بال در زمینه تطبیق چالش های تطبیق دستورالعمل رعایت قوانین و مقررات در مؤسسات اعتباری محیط تطبیق و فعالان آن مروری اجمالی بر فرآیند مدیریت ریسک تطبیق و ریسک عملیاتی تطبیق و سوء استفاده از خدمات مالی مروری بر اسناد مرتبط کمیته بال در زمینه ریسک تطبیق خطوط دفاعی سه گانه، و ... |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 12 مهر 1402 زمان تشکیل دوره: دوشنبه ها 17 مهر الی 8 آبان 1402 ساعت 18 الی 20 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 22,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت آنلاین می باشد مخاطبان دوره کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1402
دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتریان بانکی |
معرفی دوره این دوره با هدف آشنایی با مفاهیم، اهمیت و آثار مدیریت تجربه مشتریان در صنعت بانکداری، نحوه پیاده سازی نظام مدیریت تجربه مشتری در بانک به صورت عملیاتی، ارائه مدل ویژه صنعت بانکداری ایران، آشنایی با استانداردهای نوین و روندهای سال 2023 در مدیریت تجربه مشتریان و آشنایی با تجارب موفق بانک های دنیا در استقرار مدیریت تجربه مشتری برگزار می شود. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
روند تکاملی اقتصاد سنتی تا اقتصاد تجربه بررسی مقایسه ای مدیریت تجربه مشتری (C.E.M) و مدیریت ارتباط با مشتری (C.R.M) اهمیت مدیریت تجربه مشتری و آثار آن در صنعت بانکداری روند تکاملی صنعت بانکداری و تحول مدیریت تجربه از بانکداری سنتی تا بانکداری دیجیتال تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان در نسل های Y ,Xو Z و عوامل مؤثر بر ایجاد تجربه لذت بخش برای آن ها فرآیند مدیریت تجربه مشتری و مکانیزم پیاده سازی آن در عمل آشنایی با نقشه سفر مشتری و نحوه ترسیم آن برای گروه های مختلف مشتریان بانکی ارائه مدل عملیاتی مدیریت تجربه مشتریان برای صنعت بانکداری ایران مکانیزم سنجش درجه بلوغ مدیریت تجربه مشتریان آشنایی با استانداردهای مدیریت تجربه مشتریان بررسی تجارب موفق بانک های انگلستان، فرانسه، سنگاپور و اندونزی در استقرار مدیریت تجربه مشتریان روندهای مدیریت تجربه مشتریان در سال 2023 |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 15 مهر 1402 زمان تشکیل دوره: سه شنبه ها 18 مهر الی 16 آبان 1402 ساعت 8 الی 12 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 42,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره مدیران و کارشناسان واحدهای: بازاریابی روابط عمومی بانکداری شرکتی تجاری مدت دوره: 20 ساعت پیش نیاز دوره: مبانی بازاریابی بانکی |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1402
دوره آموزشی وضعیت منفی یک بنگاه اقتصادی از نظر شبکه بانکی |
معرفی دوره شبکه بانکی مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر دارای شرایط و الزامات خاص و عرفهای جاری ویژه خویش میباشد. چنانچه متقاضیان با این ضوابط و ادبیات آشنا نباشند با دریافت تسهیلات برقراری تعهدات با مشکل جدی مواجه خواهند شد، یا برای زیر پا گذاشتن آن، مجبور به باج دهی به عده بسیار قلیلی خواهند شد که در سایر سازمانها و دستگاههای دولتی و غیردولتی به راحتی قابل شناسایی میباشند. در این دوره به پارامترهای مهمی اشاره خواهد شد که بانکهای پیشرو به اتفاق، بر کیفیت تحقق و چگونگی احراز آن تاکید مؤکد داشته و حتی توثیق وثایق ارزنده نیز اغلب نمیتواند بر تصمیم آن ها موثر باشد. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
میزان تأثیر مراتب زیر در تصمیم گیری اعتباری بانکها چیست؟: مبلغ سرمایه و نوع افزایش آن از قبیل: نقدی، از محل مطالبات حال شده یا تجدید ارزیابی داراییهای ثابت سوددهی و تداوم آن، تفکیک سود تعهدی از نقدی عملیاتی و غیرعملیاتی بودن آن زیان دهی و علت بروز آن تداوم و مقطعی یا دائمی بودن نقش پیش بینی گردش وجوه نقد متقاضی تسهیلات در تصمیم گیری بانکها چرا تمامی شبکه بانکی بر میزان رسوب سپردههای ارزان قیمت بنگاههای اقتصادی نزد خود تاکید دارند؟ علت ترجیح شبکه بانکی در تمرکز استفاده همزمان مشتریان از تسهیلات و تعهدات در یک بانک چیست؟ جایگاه وضعیت مانده حساب شرکا و ارتباط آن با سرمایه ثبتی نزد شبکه بانکی چیست؟ چرا شبکه بانکی به داراییهای در جریان تکمیل و سرفصل داراییها برای فروش حساس میباشند؟ جایگاه تراز آزمایشی، صورت های مالی حسابرسی شده، اظهار نامه مالیاتی و گزارشهای فصلی مالیات بر ارزش افزوده کدام است؟ نکات مورد توجه شبکه بانکی از اعلام نظرهای حسابرس نقش دوره گردش کالا، دوره وصول مطالبات در میزان و مدت باز پرداخت تسهیلات کدام است؟ نقش نسبت سوددهی وام های دریافتی و نسبت نرخ پوشش بهره در دریافت تسهیلات چیست؟ چرا بانکها اهمیت چندانی برای نسبت جاری مشتریان قائل نیستند؟ وضعیت تورمی و عطش بیکران مشتریان برای خرید مواد اولیه و دپو نمودن آن، آیا نگهداری موجودی کالا از نظر شبکه بانکی استاندارد خاصی دارد؟ روش مناسب به غیر از ارائه طرح توجیحی برای جایگزین نمودن ماشین آلات نو به جای ماشینآلات فرسوده خط تولید کدام است؟ |
مدرس دوره |
جناب آقای اصغر پورمتین
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 19 مهر 1402 زمان تشکیل دوره: یک شنبه 23 مهر 1402 ساعت 8 الی 16 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 27,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره مدیران مالی شرکت های بورسی و غیربورسی، نهادهای مختلف دولتی و شبه دولتی، حسابرسان، بازرسان، کارشناسان اعتباری، ارکان مختلف تصمیمگیر اعتباری در شبکه بانکی مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1402
دوره آموزشی نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک |
معرفی دوره مفهوم تحول دیجیتال و سرعت چشمگیر ایجاد و راهاندازی سامانهها و ارائه خدمتهای متعدد در بانک مرکزی و بالتبع آن در بانکهای تجاری، لزوم کسب دانش و آگاهی کافی در خصوص سامانهها و سرویسهای آنان را بیش از پیش نمایان ساخته است. در اين دوره ضمن مرور قوانين، استانداردها و مقررات مرجع و الزامآور در زمينه پيادهسازی سامانههای پرداخت الکترونيکی، کارکرد و معماری کلان سامانههای زیرساختی و حاکمیتی معرفی میگردند؛ بدین ترتیب، مخاطبان در پایان دوره ضمن کسب آگاهی کامل در خصوص چیدمان و کارکرد سامانههای پرداخت کشور، با دیدی جامعتر قادر به انجام امور محوله خواهد بود. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
معرفی و آشنایی با نحوه عملکرد سامانه های زیرساختی نظامهای پرداخت؛ سامانههای نهاب، نماد، ایمن، سماچک، محچک، سام، سمات، نماد، سیاق معرفی و آشنایی با سامانههای ارائهدهنده خدمت پرداخت؛ صیاد، پیچک، چکاد، چکاوک، سپام ریالی، سپام ارزی، سوئیفت، ACUMER، ساتنا، پایا، پل، شتاب، شاپرک ارائه و معرفی استانداردهای مطرح در حوزه پرداخت اعم از ISO20022، GDPR، PSD2، PCI DSS آشنایی با فین تکها، بلاکچین و کاربردهای آنان در حوزه پرداخت |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 23 مهر 1402 زمان تشکیل دوره: چهارشنبه ها 26 مهر الی 24 آبان 1402 ساعت 8 الی 12 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 42,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره مدیران و کارشناسان ستادی بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مدت دوره: 20 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |
جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1402
دوره آموزشی ارزش طول عمر مشتری (CLV) |
معرفی دوره یکی از مهمترین سنجه هایی که تمامی کسب و کارها نباید از محاسبه آن غافل شوند، ارزش طول عمر مشتری یا Customer Lifetime Value است. ارزش طول عمر مشتری، به این معناست که مشتری در یک بازه زمانی مشخص، چقدر برای سازمان سودآور بوده است. در همین راستا، ارزش طول عمر مشتری، یکی از مهمترین و جامعترین شاخصهای ارزیابی موفقیت کسب وکار است، چرا که وضعیت کلی کسب وکار را در حوزههای بازاریابی، فروش، ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش با یک عدد توصیف میکند. با توجه به هزینههای بالای جذب مشتری جدید، کسب وکاری که در حفظ مشتریان خود موفقتر است میتواند با هزینه بسیار کمتر، فروش و درآمدزایی خوبی داشته باشد. بالا بودن ارزش طول عمر مشتری همچنین نشاندهنده ثبات و پایداری جریان درآمدی سازمان است که میتواند در بلندمدت به رشد و توسعه بیشتر آن منجر شود. همچنین، مشتریان با طول عمر بیشتر، به سازمان فرصت میدهند که با آنها بیشتر تعامل داشته باشد و نیازها و خواستههای آنها را بهتر فهمیده و برآورده کند. ازاینرو، تلاش مداوم برای حفظ و بهبود ارزش طول عمر مشتری باید از برنامههای همیشگی کسب وکارهایی باشد که میخواهند جایگاه مناسبی در بازار داشته باشند. بر همین اساس دوره آموزشی ارزش طول عمر مشتری(CLV) با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان محترم شبکه بانکی کشور با مفاهیم موضوع و بکارگیری آن در مأموریت های سازمانی معرفی می شود. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
اصول، تعاریف و مفاهیم ارزش طول عمر مشتری CLV تاریخچه، تحولات و سیر تکاملی مبحث ارزش مشتری اهداف تحلیل ارزش طول عمر مشتری اهمیت ارزش طول عمر مشتری در کسب و کارها فروش، حجم رابطه و ارزش مشتری ضرورت و اولویت ارزش طول عمر مشتری در بانک فرمول ارزش طول عمر مشتری هزینه جذب، حفظ و رضایت مشتری متغیرهای مهم و موثر در محاسبه CLV درآمد سرانه به ازای هر کاربر مزایا و کارکردهای CLV انواع CLV و شیوه های متنوع محاسبه آن رابطه ارزش مشتری با طبقه بندی مشتریان نحوه بهبود کیفیت CLV راهکارهای ارتقای CLV مشتریان راه های بهبود ارزش طول عمر مشتری نسبت ارزش مشتری به حجم رابطه شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) ارزش طول عمر مشتری چگونگی افزایش طول عمر مشتری (کوتاه مدت- بلند مدت) ارتباط فناوری اطلاعات با CLV مدیریت ارتباط با مشتری و CLV ضعف ها و مشکلات موجود جمع بندی و پیشنهادها |
مدرس دوره |
|
بروشور دوره |
||
دریافت بروشور دوره |
مهلت ثبت نام: 29 مهر 1402 زمان تشکیل دوره: چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 8 الی 16 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 27,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آموزش به صورت حضوری می باشد مخاطبان دوره کارشناسان واحدهای: اعتباری بانکداری شرکتی تجاری مدیران و کارشناسان واحدهای: ستادی بانک ها رؤسا و معاونین شعب مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |