جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1403
دوره آموزشی
بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی (1) |
معرفی دوره آمارهای استفاده از شبکههای اجتماعی در کشور نشاندهنده استقبال بالای ایرانیان نسبت به این فناوری جدید در مقایسه با دیگر کشورها است. استقبال از این شبکههای ارتباطی توجه کسب وکارهای گوناگون را به سوی خود جلب کرده است. شبکههای اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکل دهی جنبه های مختلف تجارت تبدیل شدهاند. بانکها نیز به عنوان یکی از مهمترین بازیگران عرصه کسب و کار و تجارت که حیاتشان به وجود مشتریان بستگی دارد نیز از این قاعده مستثنی نیستند به طوری که هر روزه شاهد حضور فعال تر آن ها در شبکه های اجتماعی هستیم. مؤسســه گارتنر، بانکداری از طریق شبکه های اجتماعی را به ســه دسته تقسیم کرده است که این کارکردها فراتر از بهره گیری از این شبکه ها تنها به عنوان یک منبع ارتباطی و اطلاع رسانی است و جنبه های عملیات بانکی و گردش مالی را نیز در برمی گیرد. |
طراحی شده برای یادگیری |
تفاوت بانکداری اجتماعی با بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی انواع شبکه های اجتماعی مورد استفاده در صنعت بانکداری در جهان بررسی انواع شبکه های اجتماعی خارجی از منظر مراجع معتبری مانند الکسا و ... بررسی انواع شبکه های اجتماعی داخلی بررسی بانک های معتبر دنیا در خصوص نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی و کارکردهای مورد استفاده بررسی روند بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی در ایران بررسی فرصت ها و تهدیدهای این نوع از بانکداری نوین در ایران چگونگی برنامه ریزی و اجرای بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی |
مدرس دوره |
|
زمان برگزاری: 6 و 13 آبان 1403 ساعت 12 الی 16 مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز مخاطبان دوره: کارکنان واحدهای: بازاريابي روابط عمومی فناوری اطلاعات
|
هزینه دوره به ازای هر نفر: 18.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهینامه می باشد. |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |