جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401
بسته جامع مهارت های بازرگانی و تجارت بین الملل |
|||
مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: اطلاعات مقدماتی ارزی دانش مقدماتی زبان انگلیسی تاریخ برگزاری: چهارشنبه ها 11 آبان الی 2 آذر ساعت 8:30 الی 12:30 |
|
||
مهلت ثبت نام: 9 آبان 1401 هزینه دوره به ازای هر نفر: 13.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهینامه می باشد. |
|
در این دوره ضمن توضیح ترم های یازده گانه اینکوترمز (اینکوترمز 2010) انواع روش های پرداخت در تجارت بین الملل معرفی و تفاوت آن ها ذکر می گردد. در این دوره اعتبار اسنادی به عنوان یکی از مهمترین روش های پرداخت در بانک ها مورد تأکید قرار می گیرد.
هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد:
و معایب هر یک از روش ها
|
توضیح ترم های اینکوترمز 2010 تعریف روش های پرداخت و تفاوت آن ها طرفین درگیر در اعتبار اسنادی معرفی بانک ها در اعتبار اسنادی و تعهد آن ها معرفی اسناد حمل معرفی مقررات متحدالشکل اتاق بازرگانی بین الملل UCP600 و نکات کلیدی آن انواع اعتبار اسنادی ارائه مورد کاوی |
|
|
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 27899280 - 27899279 دورنگار: 22846899 ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401
پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری با رویکرد بانک و بانکداری |
|||
مدت دوره: 20 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز تاریخ برگزاری: چهارشنبه ها 4 آبان الی 2 آذر ساعت 8:30 الی 12:30 |
|
||
مهلت ثبت نام: 1 آبان 1401 هزینه دوره به ازای هر نفر: 14.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهینامه می باشد. |
|
مدت ها باور عموم این بود که چرخه مدیریت بهره وری تنها در کارخانجات و بخش تولید قابل پیاده سازی است در حالی که امروزه در اکثر کشورهای توسعه یافته، بهره وری در بخش خدمات کاربرد وسیعی یافته و به شدت مورد توجه قرار گرفته است . چندی است که نظام بانکداری بیش از پیش در تلاش است تا با انجام تغییرات و روزآمدسازی رویه ها و فرایندها، جایگاه و توان اجرایی و رقابتی خود را بالاتر ببرد که در این رهیافت ارتقای بهره وری تأثیر بسزایی خواهد داشت. به ویژه که این موضوع مورد تأکید و توجه ساختارهای حاکمیتی و قانون نیز قرار گرفته است. در این دوره برای آشنایی شرکت کنندگان با این مقوله، ضمن پرداختن به کلیات و تعاریف، اجزا و مؤلفه ها، روش های اندازه گیری و الگوهای بهبود و ارتقای بهره وری در قالب شبیه سازی تعاملی طرح مسأله نموده و شرکت کنندگان مرحله به مرحله با تدوین و پیاده سازی یک چرخه مدیریت بهره وری به صورت کاربردی آشنا می شوند.
هدف از برگزاری این دوره آشنایی با مفهوم و مدل های بهره وری، شناخت روش های اندازه گیری بهره وری و شاخص های مرتبط با آن، تحلیل و اجرای روش های بهبود و ارتقای بهره وری به ویژه در حوزه بانک و بانکداری و پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری در جهت ارتقا و بهبود سیستم ها و فرایندها می باشد.
|
|
|
|
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 27899280 - 27899279 دورنگار: 22846899 ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401
آشنایی با سامانه های سنا، درنا، سپام ارزی و نیما و مشکلات تخصیص، تأمین و فروش ارز در سامانه نیما |
|||
مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز تاریخ برگزاری: 8 و 15 آبان ساعت 8:30 الی 16:30 |
|
||
مهلت ثبت نام: 4 آبان 1401 هزینه دوره به ازای هر نفر: 20.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد. |
|
این دوره به منظور آشنایی با سامانه های سنا، درنا، سپام ارزی و نیما و مشکلات تخصیص، تأمین و فروش ارز در سامانه نیما می باشد.
هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد:
|
سامانه تخصیص ارز سامانه نیما سامانه سمتاک سامانه رفع تعهدات وارداتی بازار متشکل معاملات ارزی سامانه سنا سامانه سپام ارزی |
|
|
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 27899280 - 27899279 دورنگار: 22846899 ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401
تطبیق در مناسبات و تراکنش های بین الملل بانکی |
|||
مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز تاریخ برگزاری: 14 آبان ساعت 8:30 الی 16:30 |
|
||
مهلت ثبت نام: 11 آبان 1401 هزینه دوره به ازای هر نفر: 11.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد. |
|
از دهه 70 میلادی که نشانه های سوء استفاده از نظام بانکی برای جابجایی درآمدهای نامشروع از اقتصاد زیر زمینی به رسمی آشکار و قطعنامه سازمان ملل برای تشکیل FATF صادر گردید، موضوع تطبیق عملیات و تراکنش های بانکی و مالی با معیارهای این سازمان بین المللی در بسیاری از کشورها به گونه ی جدی آغاز و اکنون به شاید مهمترین استاندارد نظارتی در بازارهای مالی بدل گشته است. پس از آن، اقدامات و ابتکارات انفرادی و جمعی مؤسسات مالی در داخل و خارج از سازمان خویش به ویژه در چهارچوب مناسبات با مشتریان و روابط کارگزاری با همتایان خود بروز نمود به گونه ای که امروز به بنیان صنعت بانکداری و مالی جهانی بدل شده است. بخش تطبیق در تمامی نهادهای عملیاتی و نظارتی مالی و با مسؤلیت و نظارت و حمایت مدیریت ارشد سازمان و با امکانات کافی و البته فزآینده مشغول به کار است.
هدف از برگزاری این دوره آشنایی با مبانی، جایگاه و روابط درون و برون سازمانی بخش تطبیق در بانک های دارای مناسبات و تراکنش های بین المللی می باشد.
|
مبانی کارکرد تطبیق در بانک ها شرح وظایف و روابط آن با سایر کارکردهای معیار نظیر مدیریت ریسک، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی توصیه های FATF و BIS نمونه های بین المللی به ویژه اقدامات گروه ولفسبرگ توصیه های کاربردی |
|
|
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 27899280 - 27899279 دورنگار: 22846899 ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
جدول دوره های آموزش حرفه ای آبان سال 1401
طراحی ساختار بانک ها با تمرکز بر بانکداری دیجیتال |
|||
مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیازتاریخ برگزاری: یکشنبه ها 8 الی 29 آبان ساعت 8:30 الی 12:30 |
|
||
مهلت ثبت نام: 4 آبان 1401 هزینه دوره به ازای هر نفر: 11.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهینامه می باشد. |
|
پیشبرد اهداف سازمان نیازمند طراحی ساختاری است که با شرایط بازار، الزامات قانونی، فناوری، محدودیت های سازمان و استراتژی های آن تناسب داشته باشد و ایجاد این تناسب، مسأله ای دشوار و پیچیده است. پژوهش در مورد رابطه طرح سازمانی و کارایی نشان می دهد که بخش قابل توجهی از عملکرد سازمان را می توان به طرح سازمانی نسبت داد. لذا باز طراحی سازمان و ساختار نقش بالقوه مؤثری در بهبود عملکرد و کارایی سازمان دارد.
در سازمان های کشور به ویژه صنعت بانکداری، طراحی ساختار سازمانی عمدتاً معطوف به طراحی نمودار سازمانی بوده و ضرورت یکپارچه سازی عوامل زمینه ای شامل استراتژی، فرایندها، نیروی انسانی، تکنولوژی، قوانین و مقررات، اندازه سازمان و... و عوامل محتوایی ساختار سازمانی شامل رسمیت، پیچیدگی و تمرکز، نادیده گرفته می شود. لذا به طور مشخص، ساختار سازمانی بانک باید طوری طراحی شود که تمامی عوامل و متغیرهای تاثیرگذار در کنار شرایط ساختاری موجود شامل رسمیت، پیچیدگی و تمرکز، لحاظ شود. کارایی بانک ها با توجه به نقش اصلی که در اقتصاد کشور ایفا می کنند، از اهمیت ویژه ای نسبت به سایر سازمان ها برخوردار بوده و می بایست در فضای رقابتی کسب وکار و شرایط دشوار اقتصادی امروز، بانک ها ساختار کارآمدتری برای پشتیبانی از خلق ارزش داشته باشند. در این دوره کاربردی و پیشرفته هدف آن است که ضمن بحث پیرامون روش های کاربردی برای طراحی سازمان، مفاهیم نو در طراحی ساختار برای سازمان های امروزی با نگاه ویژه بر بانکداری در عصر دیجیتال و بلاکچین تشریح و به صورت کاربردی و کارگاهی نسبت به طراحی ساختار بانک ها با در نظر گرفتن ساختارهای نوین، مقررات بانکی نظیر مقررات بازل 3، تکنولوژی های بانکی شامل بانکداری دیجیتال، بانکداری ماژولار، بلاکچین، بانکداری ناب و... اقدام شود. این مهم به ویژه زمانی اهمیت بیشتری پیدا می نماید که با توجه به نقشه راه بانکداری دیجیتال مورد درخواست وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی از بانک ها و ضرورت نهادینه سازی بانکداری دیجیتال در بانک ها، طراحی سازمان و ساختار بانک ها متناسب با نیازهای بانکداری دیجیتال اجتناب ناپذیر است.
|
مبانی، اصول، ضرورت ها، رویکردها و دیدگاه های طراحی سازمان و ساختار مطابق با آخرین مراجع علمی مدل های طراحی سازمان، انواع ساختارهای نوین، روند تحول ساختار سازمانی، سازمان های دو سو توان و سازمان های بدون سلسله مراتب مطابق با آخرین مراجع علمی و فنی جهانی رویکردهای بانکداری مشتری محور، بانکداری ماژولار، بانکداری دیجیتال، بانکداری ناب، بانکداری در بستر بلاکچین و سیر تحول بانک ها و تحول مقررات بانکی مطابق با آخرین مراجع علمی و فنی جهانی طراحی ساختار سازمانی بانک فرضی بر اساس مباحث ارائه شده در دوره |
|
|
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 27899280 - 27899279 دورنگار: 22846899 ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |