جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1403

دوره آموزشی

برنامه ریزی بازاریابی

  معرفی دوره

برنامه ریزی بازاریابی به دنبال استفاده از رویکردی منطقی و هدفمند به منظور تصمیم گیری برای آن است که قابلیت ­های سازمان با فرصت­ های موجود در بازار، جهت تحقق اهداف سازمان مطابقت داده شود. چنانچه برنامه بازاریابی رابطه­ ی علت و معلولی مناسبی بین اهداف و استراتژی و همچنین تاکتیک­ های اجرایی استراتژی را در‏برداشته باشد می تواند فرایند مدیریت بازاریابی مؤثر سازمان را تضمین کند. بانک ­ها نیز به عنوان سازمان­ های ارائه دهنده خدمات که حیات آن­ ها به طور مستقیم وابسته به برنامه­ های مؤثر بازاریابی است که منتهی به تعامل با مشتری می شود، ناگزیر به برنامه ریزی بازاریابی هستند.

این دوره آموزشی مراحل متفاوت فرایند برنامه ریزی بازاریابی را توضیح داده و با مجموعه ­ای از تمرین­ های آموزشی مرتبط با هر مرحله، منجر به بهبود درک مخاطبان از برنامه ریزی بازاریابی شده و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی را به شیوه ای ساده و کاربردی ارائه می دهد. برنامه­ ای که قابل  اجرا و کنترل باشد و به واحدهای بانک در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک نماید.

هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد:

  • توسعه دانش و درک مدیران و کارکنان از کارکردهای برنامه بازاریابی
  • امکان تدوین یک برنامه بازاریابی مؤثر
  • کمک به تحقق اهداف تعیین شده از طریق اجرای برنامه بازاریابی
  • امکان نظارت بر عملکرد واحدهای صف از طریق کنترل برنامه بازاریابی
  • توانمندی کارکنان مرتبط با حوزه بازاریابی در تدوین برنامه ریزی بازاریابی
  • بهبود عملکرد واحدهای صف در افزایش تعاملات با مشتریان

طراحی شده برای یادگیری

مرور مبانی برنامه ریزی و بازاریابی

مزایا و مشکلات برنامه ریزی بازاریابی

تشریح فرایند برنامه ریزی بازاریابی و تعیین اهداف

حسابرسی کسب و کار شامل مشتریان، بازار و رقبا

تجزیه و تحلیل SWOT و جایگاه یابی استراتژیک

سیاست­ های آمیخته بازاریابی شامل محصول، قیمت، توزیع، ترفیع

برنامه ­های عملیاتی و اجرایی

نظارت و کنترل

مدرس دوره

  • دکتری مدیریت بازاریابی
  • مولف، مترجم و ویراستار کتاب ‏های آموزشی حوزه مدیریت و بازاریابی

زمان برگزاری:

یکشنبه ­ها 22 مهر الی 13 آبان 1403

ساعت 8 الی 11

مدت دوره: 12 ساعت

پیش نیاز دوره:

آشنایی با مباحث و مبانی

مدیریت و بازاریابی

مخاطبان دوره:

کارکنان واحد بازاریابی

 بانکداری تجاری

 بانکداری شرکتی

بانکداری شخصی

آموزش به صورت حضوری می باشد.


هزینه دوره به ازای هر نفر:  39.000.000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 29959280 - 29959279

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal