جدول دوره های کوتاه مدت مهرماه سال 1403
دوره آموزشی
برنامه ریزی بازاریابی |
معرفی دوره برنامه ریزی بازاریابی به دنبال استفاده از رویکردی منطقی و هدفمند به منظور تصمیم گیری برای آن است که قابلیت های سازمان با فرصت های موجود در بازار، جهت تحقق اهداف سازمان مطابقت داده شود. چنانچه برنامه بازاریابی رابطه ی علت و معلولی مناسبی بین اهداف و استراتژی و همچنین تاکتیک های اجرایی استراتژی را دربرداشته باشد می تواند فرایند مدیریت بازاریابی مؤثر سازمان را تضمین کند. بانک ها نیز به عنوان سازمان های ارائه دهنده خدمات که حیات آن ها به طور مستقیم وابسته به برنامه های مؤثر بازاریابی است که منتهی به تعامل با مشتری می شود، ناگزیر به برنامه ریزی بازاریابی هستند. این دوره آموزشی مراحل متفاوت فرایند برنامه ریزی بازاریابی را توضیح داده و با مجموعه ای از تمرین های آموزشی مرتبط با هر مرحله، منجر به بهبود درک مخاطبان از برنامه ریزی بازاریابی شده و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی را به شیوه ای ساده و کاربردی ارائه می دهد. برنامه ای که قابل اجرا و کنترل باشد و به واحدهای بانک در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک نماید. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد:
|
طراحی شده برای یادگیری |
مرور مبانی برنامه ریزی و بازاریابی مزایا و مشکلات برنامه ریزی بازاریابی تشریح فرایند برنامه ریزی بازاریابی و تعیین اهداف حسابرسی کسب و کار شامل مشتریان، بازار و رقبا تجزیه و تحلیل SWOT و جایگاه یابی استراتژیک سیاست های آمیخته بازاریابی شامل محصول، قیمت، توزیع، ترفیع برنامه های عملیاتی و اجرایی نظارت و کنترل |
مدرس دوره |
|
هزینه دوره به ازای هر نفر: 39.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد. |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |