معرفی دوره:

در این دوره به اشتباهات متداولی‌که در پرداخت تسهیلات و برقراری تعهدات از سوی کاربران و تصمیم گیران اعتباری روی داده همراه با ذکر با نمونه‌های واقعی ارائه خواهد شد.

 

اهداف دوره:

— کاهش ریسک عملیاتی وکاهش مطالبات غیر جاری

 

مخاطبان دوره:

کارشناسان اعتباری، مسئولین شعب، اعضای کمیته‌ها وکمیسیون‌های مختلف اعتباری

پیشنیاز دوره: بانکداری بدون ربا، آشنایی با صورت‌های مالی مشتریان

مدت دوره: 8 ساعت

تاریخ برگزاری: 22 آبان ماه 1396

هزینه دوره: 2.400.000 ریال

 

 

هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.

 

معرفی دوره:

تأمين مالي طرح هاي بزرگي همچون طرح هاي پتروشيمي، يكي از موضوعات مهم در مباحث مالي به شمار مي‌رود.  از آنجا كه هر نوع تأمين مالي نيازمند ارزيابي هاي همه جانبه از جمله ارزيابي فني، مالي و اقتصادي مي باشد، لذا كسب دانش در اين زمينه براي تصميم گيرندگان اين حوزه بسيار ضروري و با اهميت است. از بين ابعاد مختلف ارزيابي، ارزيابي مالي يكي از بحث هاي مهم براي تصميم گيري به شمار مي رود. ابزارهاي مختلفي براي انجام محاسبات و تحليل هاي مالي و سناريوسازي هاي مختلف وجود دارد كه از اين بين ،‌نرم افزار كامفار يكي از نرم افزارهاي مفيد و كارا براي اين امر به حساب مي آيد. در اين دوره ضمن ارایه چندين مثال كاربردي در رابطه با ارزيابي مالي در حوزه پتروشيمي، نحوه كار با اين نرم افزار به طور كامل تشريح مي شود.

  

اهداف دوره:

 — ارایه مثال هاي مختلف در حوزه پتروشيمي

 — انجام تحليل هاي مالي با استفاده از نرم افزار كامفار

 

مخاطبان دوره:

كارشناسان اعتباري شعب و ستاد ، كاركنان مرتبط با اعتبارسنجي اعتباري وکلیه علاقمندان به يادگيري  نرم افزار كامفار

پیشنیاز دوره:

آشنایی با اصول اوليه مربوط به ارزيابي مالي طرح ها

مدت دوره: 24 ساعت

تاریخ برگزاری: 20، 21 و 22 آبان ماه 1396

هزینه دوره: 5.300.000 ریال

 

این دوره در لابراتوار کامپیوتر برگزار می شود

 

 هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.

 

معرفی دوره:

 حاکمیت، مدیریت ریسک و تطبیق سه رکنی هستند که به منظور حصول اطمینان از دستیابی سازمان به اهداف خود تدوین شده است. حاکمیت مجموعه ای از روابط بین اجزا و ذی نفعان سازمان به منظور اداره کردن سازمان برای دستیابی به اهداف می باشد، مدیریت ریسک نیز سعی دارد تا ریسک هایی را که مانع از دستیابی سازمان به اهداف
 می شود را مدیریت نماید و تطبیق نیز به بررسی انطباق سیاست ها و رویه ها با قوانین و مقررات می پردازد، این سه موضوع کلیدی، اساس دستیابی سازمان به اهداف می باشد. اما با توجه به ماهیت حاکمیت، مدیریت ریسک و تطبیق  همپوشانی های زیادی رخ می دهد و خود می تواند به عنوان یک مانع در سازمان عمل کند.

  

اهداف دوره:

  • همزمان سازی اطلاعات و فعالیت های حاکمیت، مدیریت ریسک و تطبیق
  • اثربخشی عملیات، اشتراک گذاری اطلاعات و جلوگیری از همپوشانی های بی فایده

 

مخاطبان دوره:

مدیران  و کارشناسان ریسک، حسابرسی داخلی

پیشنیاز دوره: فاقد پیشنیاز

مدت دوره: 8 ساعت

تاریخ برگزاری: 11 آبان ماه 1396

هزینه دوره: 2.400.000 ریال

    

 

هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.

 

معرفی دوره:

انواع صکوک و کاربردهای آن‌ها

 

اهداف دوره:

  • آشنایی با ماهیت، انواع و کاربردهای صکوک در بازارهای مالی ایران

 

مخاطبان دوره: مدیران مالی بانک ها، مدیران بازار سرمایه و بیمه ها

پیشنیاز دوره: مبانی فقهی بازار پول و سرمایه

مدت دوره: 24 ساعت

تاریخ برگزاری: 13، 14 و 15 آبان ماه 1396

هزینه دوره: 5.300.000 ریال

  

هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.

 

 

 

معرفی دوره:

در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه‌های غیررسمی و رسمی، راه‌های بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطی و مدنظر داشتن مراودات انسانی در سازمان مطرح است. بیشتر وقت مدیران به ارتباط رودررو یا تلفنی با زیردستان، همکاران یا مشتریان می‌گذرد و گاهی در زمانی که مدیران تنها هستند ممکن است به واسطه ارتباطات ذهنی با مسائل حاد روز خلوت آنها به یک محیط کاری تبدیل شود. این موضوع مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می‌دهد.

اهداف دوره:

  • شناخت عوامل مؤثر بر ارتباطات اثربخش و اصول تعامل و مذاکره در سازمان
  • شناسایی راه های بهبود ارتباطات در سازمان
  • شناسایی عوامل پدیدآورنده تنش در سازمان
  • تشخیص ارتباط درست اجزاء
  • آموختن راه‌های ایجاد ارتباط و انواع آن
  • بکارگیری روش‌های بهبود ارتباطات
  • بکارگیری مدل های ارتباطی در سازمان
  • شناسایی موانع ارتباطی و مرتفع کردن در فرآیندهای ارتباطی
  • تحلیل درست داشتن از مخاطب ارتباطی و طرف مذاکره و بکارگیری اصول مذاکره به درستی
  • هدف گذاری در مذاکره وبدرستی دنبال کردن استراتژی

 

مخاطبان دوره:

مدیران و کارشناسان و کارکنان کلیه سازمان ها

پیشنیاز دوره: فاقد پیشنیاز

مدت دوره: 16 ساعت

تاریخ برگزاری: 6 و 7 آبان ماه 1396

هزینه دوره: 3.950.000 ریال

 

 

هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.