معرفی دوره:
در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروههای غیررسمی و رسمی، راههای بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطی و مدنظر داشتن مراودات انسانی در سازمان مطرح است. بیشتر وقت مدیران به ارتباط رودررو یا تلفنی با زیردستان، همکاران یا مشتریان میگذرد و گاهی در زمانی که مدیران تنها هستند ممکن است به واسطه ارتباطات ذهنی با مسائل حاد روز خلوت آنها به یک محیط کاری تبدیل شود. این موضوع مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار میدهد.
اهداف دوره:
- شناخت عوامل مؤثر بر ارتباطات اثربخش و اصول تعامل و مذاکره در سازمان
- شناسایی راه های بهبود ارتباطات در سازمان
- شناسایی عوامل پدیدآورنده تنش در سازمان
- تشخیص ارتباط درست اجزاء
- آموختن راههای ایجاد ارتباط و انواع آن
- بکارگیری روشهای بهبود ارتباطات
- بکارگیری مدل های ارتباطی در سازمان
- شناسایی موانع ارتباطی و مرتفع کردن در فرآیندهای ارتباطی
- تحلیل درست داشتن از مخاطب ارتباطی و طرف مذاکره و بکارگیری اصول مذاکره به درستی
- هدف گذاری در مذاکره وبدرستی دنبال کردن استراتژی
مخاطبان دوره:
مدیران و کارشناسان و کارکنان کلیه سازمان ها
پیشنیاز دوره: فاقد پیشنیاز
مدت دوره: 16 ساعت
تاریخ برگزاری: 6 و 7 آبان ماه 1396
هزینه دوره: 3.950.000 ریال
هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.