معرفی دوره:
تشدید رقابت در صنعت بانکداری ضرورت ایجاد تصویری متمایز از هر بانک را برای ایجاد تصویری متفاوت در مخاطبین به یک ضرورت تبدیل کرده است . مدیریت برند فرآیند ایجاد تصویر متفاوت از بانک را بر اساس ظرفیتها و پتانسیلها به ما نشان می دهد .
اهداف دوره:
- ارتقاء سطح دانش و اطلاعات تخصصي مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط با مدیریت برند در بخش ستادي بانکها
- آشنایی با مفهوم برند نحوه برند سازی در صنعت بانکداری بررسی
- آشنایی با تجارب بانکهای موفق جهان و ایران در برند سازی
مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاريابي،تبليغات، سرمایه های انسانی ، تدارکات و مهندسی و سایر حوزه های مرتبط با برند در بانک ها
پیشنیاز دوره: اصول بازاریابی بانکی
مدت دوره: 16 ساعت
تاریخ برگزاری: 25 و 26 مهر ماه 1396
هزینه دوره: 3.950.000 ریال
هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.