معرفی دوره:
اجرای موفق استراتژی و برنامه های بازاریابی ستاد بانک، نیازمند تجهیز سرپرستی ها وشعب به دانش و مهارت های عملیاتی بازاریابی است. در این کارگاه سعی خواهد شد با آشنا ساختن روسای شعب با تدوین برنامه های عملیاتی / تدوین برنامه کسب و کار و ... زمینه های اجرای برنامه های بازاریابی و فروش تسهیل گردد و با بکارگیری بازاریابی برای مشتریان بالقوه، در حال جذب و جذب شده، چگونگی جذب و نگهداشت مشتریان آموزش داده شود.
اهداف دوره:
مخاطبین با شناخت روش های تدوین برنامه بازاریابی، مراحل شناسایی مشتریان، شناساندن بانک به مشتریان، مدیریت کارکنان شعب و آشنایی با راه کارهای خلاقانه، قادر خواهند بود برنامه های بازاریابی ستاد را عملیاتی نموده و زمینه رشد شعبه، کارکنان و توسعه بازار و مشتریان را فراهم آورند.
محتوای دوره:
- مبانی بازاریابی
- چارچوب های تدوین برنامه بازاریابی شعبه
- چارچوب G-STIC
- چارچوب های استخراج بوم مدل کسب و کار شعبه
- تسلط به طرح ها و برنامه های بازاریابی (Marketing Plan) ستاد
- آموزش دائمی و تیمی کارکنان با مفاهیم جاری بانک، محصولات و خدمات و محیط اقتصادی
- تعیین اهداف
- بکارگیری دفتر بازاریابی شعبه
- شناسایی مشتریان
- شناساندن بانک
- برنامه آموزش مشتریان
- برنامه مشاوره به مشتران
- سه مرحله بازاریابی
- مرحله پیشین (مشتریان بالقوه)
- مرحله حین (مشتریان راغب)
- مرحله بعد (مشتریان بالفعل)
مشخصات مدرس دوره:
- DBA دانشگاه تهران
- مؤلف کتب و مقالات متعدد
مخاطبان دوره: کارکنان واحد بازاریابی و شعب
پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز
مدت دوره: 16 ساعت
زمان تشکیل کلاس:
2 ، 9 ،16 و 23 بهمن
ساعت 8:30 الی 12:30
هزینه ثبت نام:
به ازای هر نفر 9.500.000 ریال به صورت خالص
دوره به صورت مجازی برگزار می گردد.