جدول دوره های کوتاه مدت آبان ماه سال 1402
دوره آموزشی تحقیقات بازاریابی در بانک |
معرفی دوره تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که سازمان و مشتریان نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تعریف فرصت ها و تهدیدهای بازاریابی، ارزیابی فعالیتهای بازاریابی و درک بهتر نسبت به نیازها و خواسته های مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد. تحقیقات بازاریابی یکی از مؤثرترین ابزارهای تصمیم گیری مدیران بازاریابی به شمار میرود. در دوره تحقیقات بازاریابی تلاش می شود ضمن آشنایی مخاطبان با کارکردهای تحقیقات بازاریابی، چگونگی فرایند اثرگذاری آن بر فعالیت های بازاریابی و عملکرد سازمان تببین شود. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می باشد: تقویت تفکر داده محور در حل مسائل یا استفاده از فرصت های بازاریابی درک نقش تحقیقات بازاریابی در اجرای آمیخته های بازاریابی درک اهمیت و نقش تحقیقات بازاریابی در تصمیم سازی آشنایی با انواع، فرایندها و کارکردهای تحقیقات بازاریابی آشنایی با نمونه تحقیقات بازاریابی عملی |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
تحقیقات بازاریابی: ضرورت ها، بایدها و نبایدها اشتباهات رایج تحقیقات بازاریابی تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی، اشتراکات و تفاوت ها حوزه های کاربردی تحقیقات بازاریابی انواع تحقیقات بازاریابی فرایندهای تحقیقات بازاریابی ارائه نمونه (Case Study) اجرای پروژه عملی و ارائه گزارش در کلاس |
مدرس دوره |
|
اطلاعات ثبت نام دوره
مهلت ثبت نام: 9 آبان 1402 زمان تشکیل دوره: شنبه ها 13 آبان الی 11 آذر 1402 ساعت 8 الی 12 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 42,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
|
مخاطبان دوره مدیران و کارکنان واحدهای: بازاريابی بانکداری خرد بانکداری تجاری بانکداری شرکتی واحد طراحی محصول امور شعب سایر حوزه های ستادی مرتبط مدت دوره: 20 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |