معرفی دوره:
مطالعه و تحلیل رفتار سازمانی از آن جهت مهم است که می توان به درک بهتری نسبت به رفتار افراد درون سازمان پی برد. توجه و تعمیق به رفتار سازمانی، تعامل و ارتباط درون سازمانی در پیشرفت فعالیت های سازمان بسیار موثر است. شرکت ها و سازمان ها همیشه بر روی افزایش عملکرد، توسعه کسب و کار، حفظ مشتریان درونی و بیرونی سازمان و ... تمرکز دارند. برای رسیدن به این اهداف از روش ها و تکنیک های مختلفی استفاده می کنند. پیاده سازی این روش ها و تکنیک ها در گرو رفتارسازمانی هدایت شده و تعاملات بین فردی می باشد. مفهوم رفتار سازمانی با برخورداری از الگوی روابط رسمی و غیررسمی تعین می کند که سطح روابط و تعامل بین کارکنان چگونه باشد.
اهداف دوره:
- آشنایی فراگیران با ابعاد رفتار سازمانی و بکارگیری موارد و عوامل موثر در تعامل همه جانبه کارکنان در سازمان
- آشنایی با چرخه ارتباطات و اهمیت آن در پیشبرد اهداف سازمان و تبیین رفتار سازمان و روابط در سازمان در سطوح مختلف
- فراگیر بتواند مفهوم ارتباط ، عناصر و مؤلفه های آن را تشریح و بیان کند
- فراگیر بتواند تئوری های سازمان را تشریح و ویژگی آن ها بیان کند
محتوای دوره:
- تعاریف و مفاهیم ارتباطات
- عناصر ومؤلفه های مهم در فرآیند ارتباطات- تشریح چرخه ارتباطات
- انواع کانون های کنترل
- سبک ارتباطی و انواع سبک های ارتباطی
- کارگاه و خود ارزیابی
- انواع تئوری های سازمان
- مفهوم رفتار سازمان و روابط سازمانی
- سطوح ارتباط در سازمان (فردی، گروهی و سازمانی)
- عوامل و موانع موثر در ارتباطات سازمانی
- تئوری های انگیزشی و نقش آن ها در هدایت رفتارسازمان
- رهبری و ارتباطات در سازمان
- انواع بیماری ارتباطی در سازمان
مشخصات مدرس دوره:
- دکتری مدیریت منابع انسانی
- مدرس دانشگاه و بانک
مخاطبان دوره:
کلیه کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی
پیش نیاز دوره:
فاقد پیش نیاز
مدت دوره: 12 ساعت
زمان تشکیل کلاس:
7 ، 14 و 21 دی
ساعت 12 الی 16
هزینه ثبت نام:
به ازای هر نفر 8,000,000 ریال به صورت خالص
دوره به صورت مجازی برگزار می گردد.