معرفی دوره:

مطالعه و تحلیل رفتار سازمانی از آن جهت مهم است که می توان به درک بهتری نسبت به رفتار افراد درون سازمان پی برد. توجه و تعمیق به  رفتار سازمانی، تعامل و ارتباط درون سازمانی در پیشرفت فعالیت های سازمان بسیار موثر است. شرکت ها و سازمان ها همیشه بر روی افزایش عملکرد، توسعه کسب و کار، حفظ مشتریان درونی و بیرونی سازمان و ... تمرکز دارند. برای رسیدن به این اهداف از روش ها و تکنیک های مختلفی استفاده می کنند. پیاده سازی این روش ها و تکنیک ها در گرو رفتارسازمانی هدایت شده و تعاملات بین فردی می باشد. مفهوم رفتار سازمانی با برخورداری از الگوی روابط رسمی و غیررسمی تعین می کند که سطح روابط و تعامل بین کارکنان چگونه باشد.

اهداف دوره:

  • آشنایی فراگیران با ابعاد رفتار سازمانی و بکارگیری موارد و عوامل موثر در تعامل همه جانبه کار‌کنان در سازمان
  • آشنایی با چرخه ارتباطات و اهمیت آن در پیشبرد اهداف سازمان و تبیین رفتار سازمان و روابط در سازمان در سطوح مختلف
  • فراگیر بتواند مفهوم ارتباط ، عناصر و مؤلفه های آن را تشریح و بیان کند
  • فراگیر بتواند تئوری های سازمان را تشریح و ویژگی آن ها بیان کند

 محتوای دوره:

  • تعاریف و مفاهیم ارتباطات
  • عناصر ومؤلفه های مهم در فرآیند ارتباطات- تشریح چرخه ارتباطات
  • انواع کانون های کنترل
  • سبک ارتباطی و انواع سبک های ارتباطی
  • کارگاه و خود ارزیابی
  • انواع تئوری های سازمان
  • مفهوم رفتار سازمان و روابط سازمانی
  • سطوح ارتباط در سازمان (فردی، گروهی و سازمانی)
  • عوامل و موانع موثر در ارتباطات سازمانی
  • تئوری های انگیزشی و نقش آن ها در هدایت رفتارسازمان
  • رهبری و ارتباطات در سازمان
  • انواع بیماری ارتباطی در سازمان

 مشخصات مدرس دوره:

  • دکتری مدیریت منابع انسانی
  • مدرس دانشگاه و بانک

 مخاطبان دوره:

کلیه کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی

پیش نیاز دوره: 

فاقد پیش نیاز

مدت دوره: 12 ساعت

زمان تشکیل کلاس:

 7 ، 14 و 21 دی

ساعت 12 الی 16

هزینه ثبت نام:

به ازای هر نفر 8,000,000 ریال به صورت خالص

دوره به صورت مجازی برگزار می گردد.