جدول دوره های کوتاه مدت بهمن ماه سال 1403

دوره آموزشی

بازاریابی دیجیتال در بانکداری دیجیتال

تاریخ برگزاری:

14 بهمن 1403

ساعت 8 الی 16

مدت دوره: 8 ساعت

پیش نیاز دوره:

آشنایی با مباحث و مبانی مدیریت و بازاریابی

مخاطبان دوره:

مدیران و کارشناسان واحدهای:

 بازاریابی، رابط عمومی، توسعه بازار

 واحدهای مرتبط با مشتریان خرد(شخصی)،تجاری، شرکتی

آموزش به صورت حضوری می باشد.

هزینه دوره به ازای هر نفر:  29.500.000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهی­نامه می باشد.

  معرفی دوره

 

بازاریابی یکی از حوزه­ هایی است که طی سال­ های اخیر بواسطه رشد ابزارهای ارتباطی، رنگ و بوی دیگری گرفته است. استفاده از ابزارهای دیجیتال و شبکه­ های اجتماعی متنوع و گسترده، استراتژی­ ها و تکنیک­ های بازاریابی سنتی را به کلی دگرگون نموده و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که بدون محدودیت جغرافیایی، به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنند. بازاریابی دیجیتال در واقع استفاده از ابزارهای دیجیتال برای انجام فعالیت‌های بازاریابی است که این امر را با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر فراهم می‌کند. در این راستا بانک ها نیز به دلیل تعدد و تنوع مشتریانی که دارند به توسعه ابزارهای ارتباطی و استفاده از بازاریابی دیجیتال نیاز ضروری دارند. از سوی دیگر در سال­ های اخیر، حرکت فزاینده بانک ­ها به سمت بانکداری دیجیتال و توسعه و ارائه محصولات و خدمات دیجیتال، ضرورت توجه به این موضوع را بیش از پیش نموده است.

بر این اساس در دوره بازاریابی دیجیتال در بانکداری دیجیتال تلاش می ­شود با بررسی مزایا و معایب بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال به این سوال پاسخ داده شود که آیا بازاریابی سنتی برای بانک‌ها به پایان رسیده است یا می‌تواند همچنان کارایی خود را داشته باشد؟ همچنین ضمن آشنایی مخاطبان با تکنیک‌ها و ابزارهای متنوع بازاریابی دیجیتال، استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال مورد بررسی قرار می گیرد. شرکت در این دوره و یادگیری مهارت‌های مرتبط، نه تنها باعث افزایش فرصت‌های شغلی مخاطبان می‌شود، بلکه به بانک‌ها نیز کمک می‌کند تا در فعالیت‌های بازاریابی خود موفق‌تر عمل کنند.

طراحی شده برای یادگیری

 

مروری بر مفاهیم بازاریابی و ارتباط با مشتری

بازاریابی سنتی یا بازاریایی دیجیتال

اصول و استانداردهای بازاریابی دیجیتال

مدیریت رسانه و تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی

ابزارهای بازاریابی دیجیتال

تولید، توزیع و ترویج محتوا

سنجش اثربخشی تبلیغات

مدرس دوره

  • دکتری مدیریت بازاریابی
  • پژوهشگر، مدرس و مشاور بازاریابی و برندینگ

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 29959280 - 29959279

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal