جدول دوره های کوتاه مدت فصل بهار سال 1401
|
بانکداری مبتنی بر شبکه های
مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز زمان تشکیل کلاس: 1 و 8 تیر ساعت 8:30 الی 12:30 هزینه ثبت نام: به ازای هر نفر 7.500.000 ریال به صورت خالص
|
|
آمارهای استفاده از شبکههای اجتماعی در کشور نشاندهنده استقبال بالای ایرانیان نسبت به این فناوری جدید در مقایسه با دیگر کشورها است. استقبال از این شبکههای ارتباطی توجه کسب وکارهای گوناگون را به سوی خود جلب کرده است. شبکههای اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکل دهی جنبه های مختلف تجارت تبدیل شدهاند. بانکها نیز به عنوان یکی از مهمترین بازیگران عرصه کسب و کار و تجارت که حیاتشان به وجود مشتریان بستگی دارد نیز از این قاعده مستثنی نیستند به طوریکه هر روزه شاهد حضور فعال تر آنها در شبکه های اجتماعی هستیم.
موسســه گارتنر، بانکداری از طریق شبکه های اجتماعی را به ســه دسته تقسیم کرده است که این کارکردها فراتر از بهره گیری از این شبکه ها تنها به عنوان یک منبع ارتباطی و اطلاع رسانی است و جنبه های عملیات بانکی و گردش مالی را نیز در برمی گیرد.
|
- شناخت بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی و کارکردهای آن
- آشنایی با روند حال حاضر این نوع بانکداری درسطح خارجی و داخلی
|
تفاوت بانکداری اجتماعی با بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی
انواع شبکه های اجتماعی مورد استفاده در صنعت بانکداری در جهان
بررسی انواع شبکه های اجتماعی خارجی از منظر مراجع معتبری مانند الکسا و ...
بررسی انواع شبکه های اجتماعی داخلی
بررسی بانک های معتبر دنیا در خصوص نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی و کارکردهای مورد استفاده
بررسی روند بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی در ایران
بررسی فرصت ها و تهدیدهای این نوع از بانکداری نوین در ایران
چگونگی برنامه ریزی و اجرای بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی
|
- کارکنان واحدهای بازاريابی، روابط عمومی و فناوری اطلاعات
|