جدول دوره های کوتاه مدت فصل بهار سال 1401

مهارت های فروش

 

مدت دوره:

16 ساعت

پیش نیاز دوره:

فاقد پیش نیاز

زمان تشکیل کلاس:

19 و 26 اردیبهشت و 2 و 9 خرداد

ساعت 8:30 الی 12:30

هزینه ثبت نام:

به ازای هر نفر 10,700,000 ریال به صورت خالص

 


معرفی دوره

در حال حاضر به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، خیلی از کسب‌وکارها با رکود و کسادی بازار مواجه شده‌اند، حتی برخی از کسب‌وکارها در معرض ورشکستگی قرارگرفته‌اند. شاید محتمل‌ترین روش‌ها برای نجات کسب‌وکارها، تعدیل نیرو یا کاهش قیمت به نظر برسد. اما به راستی چرا برخی کسب‌وکارها در صنعت های مختلف، باوجود همین شرایط یکسان، بیماری کرونا، رکود و کسادی بازار، فروش خوبی دارند؟ آیا افزایش فروش را در این شرایط غیرممکن است؟ پس چرا رقبا خوب می‌فروشد؟ پاسخ این سوالات در گرو ارتقاء مهارت فروشندگی و افزایش فروش است. چرا که فروش قلب تپنده هر سازمان است.

فروشندگی ذاتی نیست بلکه یک مهارت قابل یادگیری است. با یادگیری این مهارت ها می توان جزء بهترین فروشنده‌های صنعت خود قرار بگیرید.

در دوره ی مهارت های فروش ضمن آشنایی با مباحث کاربردی فروش، می‏آموزیم که چگونه از تکنیک های عملی، برای افزایش فروش استفاده کنیم. 

 

 


  اهداف دوره

  • ارتقای توانایی رؤسای شعب در متقاعد سازی مشتریان
  • توانمندسازی رؤسای شعب در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
  • افزایش نرخ جذب مشتریان جدید
  • بهبود عملکردشعبه در فروش محصولات و خدمات
  • افزایش سطح تعاملات مشتریان فعلی وارتقاء مشتریان
  • توانمندسازی کارکنان برای جذب مشتریان جدید
  • ارتقای مهارت‏ های کارکنان جهت افزایش تعاملات با مشتریان فعلی و افزایش سهم از کیف پول مشتریان
  • بهبود عملکرد کارکنان در فروش محصولات و خدمات
  • ارتقای توانایی کارکنان در متقاعد سازی مشتریان
  • توانمندسازی کارکنان به منظور نگهداشت مشتریان فعلی و جلوگیری از خروج مشتریان
  • افزایش منابع شعبه از طریق افزایش فروش محصولات سپرده ای
  • بهبود سودآوری شعبه از طریق افزایش فروش محصولات تسهیلاتی و کارمزدی
  • افزایش سهم از کیف پول مشتریان فعلی
    •  


     محتوای دوره

    كليات مديريت فروش خدمات

    تصمیم گیری و انتخاب مشتری برای خرید

    روانشناسی و تیپ شناسی مشتریان

    خلق ارزش برای مشتری

    شناخت و بخش بندی مشتری

    رضایت مشتری و تاثیر آن در بیش فروشی

    عوامل موثر بر فروش موفق محصولات و خدمات بانکداری نوین

    مهارت های ارتباطی کلامی و غیرکلامی وكاركرد آن در فروش

    تكنيك‏ هاي فروش براي گروه هاي مختلف مشتري خدمات بانكي

    تکنيك‏ هاي فروش متقاطع (CROSS SELLING) و نحوه اجرا در شعب بانك

    تكنيك‏ هاي ارتقا فروش (UP‐SELLING) و نحوه اجرا درشعب بانك

    نحوه فروش محصولات جذبی و مصرفی و تفاوت های آن

     

     


    مخاطبان دوره

    • کارکنان واحد بازاریابی و امور مشتریان، رؤسا و معاونان شعب، مسئولین اعتباری و تحویلداران

     




     مدرس دوره

    • دکتری مدیریت بازرگانی
    • 15 سال سابقه کار بانکی
    • مؤلف مقالات و کتب متعدد
    • مدرس دانشگاه