هزینه دوره به ازای هر نفر: 29.500.000 ریال به صورت خالص
هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
معرفی دوره
بررسی های بعمل آمده بر بیش از هزار پرونده مطالباتی شبکه بانکی نشان دهنده آن است که در بدو امر و در مراحل پذیرش درخواست مشتری مشخص معین بوده که به علت بافت نامناسب مدیریت منابع و مصارف، تسویه به موقع تسهیلات و تعهدات وی حتی با اخذ وثایق نوع اول امکان پذیر نبوده است. دراین دوره به موارد بسیار مهمی که کمتر مورد توجه ارکان مختلف اعتباری قرار گرفته، پرداخته خواهد شد.
طراحی شده برای یادگیری
چگونه و با یک نیم نگاه به صورت های مالی مشتری متوجه خواهیم شد هرگونه تسهیلات و تعهداتی که حسب مورد به شرکت پرداخت یا صادر شود قادر به باز پرداخت و تسویه آن نخواهد بود؟
آیا نقش سود و زیان و سرمایه درگردش منفی یا مثبت مشتری تأثیری در میزان نقدینگی و به تبع آن در اجابت یا عدم اجابت درخواست مشتری، همچنین به توانایی یا عدم توانایی تسویه به موقع تسهیلات و تعهدات وی دارد یا خیر؟
چگونه و با یک نیم نگاه به صورت های مالی مشتری متوجه خواهیم شد هرگونه تسهیلات و تعهداتی که حسب مورد به شرکت پرداخت یا صادر شود مشتری در نظر ندارد باز پرداخت یا تسویه نماید؟
نقش وضعیت دارایی های درجریان تکمیل، حساب شرکا و هزینه های مالی در نیت شناسی مشتری در عدم باز پرداخت به موقع تسهیلات کدام است؟
نقش نسبت شاخص سود مندی وام های دریافتی در نیت شناسی مشتری در تقاضای تسهیلات چیست؟
نقش تراز آزمایشی مشتری در تصمیم گیری اعتباری کدام است و ابزار راست آزمایی اقلام آن چیست؟
زمان اختلاف بین صورت های مالی حسابرسی شده و اظهار نامه مالیاتی کدام یک باید مبنا قرار گیرد و چرا؟
وجود دارایی برای فروش در ترازنامه و تراز آزمایشی مشتری، برای بانک یک فرصت است یا تهدید؟
مدرس دوره
جناب آقای اصغر پورمتین
45 سال سابقه کار در اموراعتباری، نظارت و کارشناسی بر طرح ها
کارشناس ارشد علوم اقتصادی
35 سال سابقه تدریس و 10 سال سابقه همکاری با مؤسسه عالی آموزش بانکداری
مؤلف کتب و مقالات متعدد
آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195
شماره های تماس:29959280 - 29959279
دورنگار: 22846899
پست الکترونیک:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید