جدول دوره های کوتاه مدت بهمن ماه سال 1402
![]() |
دوره آموزشی مدیریت شکایات مشتریان |
زمان تشکیل دوره: 14 بهمن 1402 ساعت 8 الی 16 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 24,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد. |
مخاطبان دوره کلیه کارکنان بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مدت دوره: 8 ساعت پیش نیاز دوره:
|
از موضوعات مهم در ارتباط با مشتریان و بازاریابی، رسیدگی به شکایات مشتریان است. زمانی که به شکایت یک مشتری به خوبی پاسخ ندهیم، این مشتری شکایت خودش را به دیگران منتقل می کند و طبق برخی تحقیقات، این تجربه به حداقل ۱۰ نفر منتقل می شود که البته این موضوع امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی ممکن است به چند صد نفر و یا حتی چندین هزار نفر هم منتقل شود. به خاطر اهمیت این موضوع لازم است که مدیران کسب و کارها، فروشنده ها و بازاریاب ها با اصول رفتار با مشتری شاکی آشنا باشند و بتوانند به خوبی به شکایات مشتریان رسیدگی کنند. مفهوم مدیریت شکایت مشتری با خط مشیهای خدمات شرکت مرتبط است. این مقوله بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت را تشکیل میدهد. تحقیقات اخیر نشان داده است که مدیریت شکایت مشتریان نه تنها بر روی رضایت آنان اثر مثبت دارد بلکه بر رضایت کارکنان یک سازمان نیز به نحو قابل توجهی تاثیرگذار است. مدیریت شکایت مشتریان عبارت است از تجزیه و تحلیل، طرحریزی، اجرا و کنترل تمامی فعالیتهایی که یک شرکت در برخورد با شکایتها انجام میدهد. در دوره حاضر به مبانی مهم مدیریت شکایات مشتریان با تمرکز بر شکایات مشتریان بانک پرداخته خواهد شد. هدف از برگزاری دوره آشنایی با اصول و مبانی مدیریت شکایات مشتریان و نحوه برخورد با شکایات مشتریان می باشد. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
|
مدرس دوره |
|
![]() |
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |