جدول دوره های آموزش حرفه ای بهمن و اسفند سال 1401

مهارت های فروش

مدت دوره:

16 ساعت

پیش نیاز دوره:

آشنایی با اصول بازاریابی و فروش

آشنایی با فنون مذاکره

تاریخ برگزاری:

4 ، 11 ، 18 و 25 بهمن

ساعت 8:30 الی 12:30

آموزش به صورت آنلاین می باشد.

 دریافت بروشور دوره


مهلت ثبت نام:

2 بهمن 1401

هزینه دوره به ازای هر نفر:

13.000.000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهی­نامه می باشد.

 معرفی دوره

در نظام بانکداری نوین، هر شعبه به عنوان یک واحد تجاری استراتژیک در نظر گرفته می ­شود و سود و هزینه واقعی شعب برای هر شعبه به طور جداگانه محاسبه و جایگاه هر شعبه در سودآوری کل بانک مشخص می­ شود. بر این اساس چنانچه شعبه­ ای سودآوری نداشته باشد و این روند ادامه دار باشد، ادغام و تعطیلی شعبه را در پی خواهد داشت. همچنین برای هر یک از شعبه­ ها متناسب با ظرفیت ­ها و پتانسیل ­های موجود ­اهدافی در حوزه های مختلف سرویس­ های بانک تعیین می­ شود که شعب برای تحقق این اهداف نهایت تلاش خود را می­ نمایند . در بسیاری از بانک ­ها برخی از پاداش ­ها و پرداختی­ ها نیز بر مبنای میزان تحقق اهداف انجام می­ شود. لذا انجام اقدامات و برنامه ­های مدون بازاریابی و فروش برای تحقق اهداف عملیاتی و سودآوری شعبه امری ضروری به نظر می­ رسد. بر اساس مبانی نظری بازاریابی و فروش، راهکارهای اجرایی و عملیاتی به منظور بهبود عملکرد شعب این دوره ارائه می­ شود. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می ­باشد:

  • بهبود عملکرد شعبه در تحقق اهداف تعیین شده
  • ارتقای شاخص­ های رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان
  • بهبود عملکرد شعبه در افزایش تعاملات با مشتریان فعلی
  • ارتقای توانایی شعبه در نگهداشت مشتریان فعلی و جلوگیری از خروج مشتریان
  • بهبود عملکرد مخاطبان در برخورد و ارتباط با مشتری

مدرس دوره

 مخاطبان دوره

  • دکتری مدیریت بازاریابی
  • 16 سال سابقه فعالیت بانکی
  • مسئول واحد تحقیقات بازار بانک
  • مؤلف، مترجم و ویراستار کتاب­ های آموزشی حوزه مدیریت و بازاریابی
  • رؤسا و معاونین شعب
  • رؤسا و معاونین دوایر صندوق
  •  اعتبارات شعب
  • متصدیان اموربانکی

     طراحی شده برای یادگیری

    مرور مبانی بازاریابی و فروش

    بازاریابی درونی: ضرورت و تکنیک ­ها

    بکارگیری منابع موجود از قبیل نیروی انسانی، عوامل فیزیکی و محصولات برای بهبود فروش

    شناخت محصولات و خدمات و راهکارهای بازاریابی و فروش آن ها

    شواهد فیزیکی و مدیریت فرآیندها در شعبه

    ارتباطات بازاریابی و برخورد با مشتری

    بخش ­بندی مشتریان، تعیین بازارهدف و جایگاه شعبه در بازار

    تکنیک ­های فروش در شعبه (فروش متقاطع- ارتقا فروش)

    بازاریابی مستقیم و فروش در شعبه

    آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

    شماره های تماس: 29959280 - 29959279

    دورنگار: 22846899

    ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید