باسمه تعالی

سومین کنفرانس مدیریت اعتبارات در نظام بانکداری اسلامی

 دریافت برنامه  دریافت بروشور

مخاطبین:

اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد اعتباری بانک ها

مهلت ثبت نام:

28 دی 1401

زمان برگزاری:

دوشنبه 3 بهمن 1401

ساعت برگزاری:

8:30 الی 13


محورهای کنفرانس

 سخنرانان و عناوین سخنرانی ها:

محدودیت های اعتباری اعطای تسهیلات تکلیفی بوجه 1401

سخنران: دکتر کوروش پرویزیان

تسهیلات تکلیفی در اصل هدایت منابع مالی براساس برنامه های تنظیمی دولت برای توسعه اقتصادی کشور است که از سوی بخش خصوصی رغبتی به انجام آن ها دیده نمی شود. در این ارائه چالش های پرداخت این نوع تسهیلات از طرف بانک ها و کیفیت مولد بودن آن ها برای اقتصاد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

وضعیت تکالیف اعتباری بانک ها در قانون بودجه 1401

سخنران: خانم هجینی نژاد

شناسایی تسهیلات تکلیفی بانک ها در قانون بودجه سال 1401 و نوع وثایقی که پیش بینی شده است می تواند ما را در چگونگی اجرای این تکالیف یاری نماید. همین طور بررسی و تحلیل آثار و تبعات حقوقی این تکالیف روی عملکرد اعتباری بانک ها می تواند نحوه مواجهه با این تکالیف در سنوات آتی را مشخص نماید. در این ارائه مسائل اعتباری قانون بودجه 1401 مورد بررسی قرار می گیرد.

 

روش های جدید تأمین مالی سرمایه در گردش

سخنران: آقای آذرمند

در راستای توسعه ابزارهای تأمین مالی زنجیره ای، گسترش تنوع ابزارهای جدید و استفاده از ابزارهایی مانند اعتبارات اسنادی داخلی، برات الکترونیکی و کارت اعتباری، توسعه روش های تأمین مالی خانوار و همچنین توسعه کاربرد اوراق گام در زنجیره های مختلف صنعتی و کشاورزی از جمله اهداف بانک مرکزی به شمار  می آید که در این ارائه تبیین خواهند شد.

 

اوراق گام و چالش های اجرایی آن درشبکه بانکی کشور

سخنران: آقای پورمتین

فرصت های ایجاد شده برای بنگاه‌های اقتصادی بهره بردار از اوراق گام بسیار ارزشمند است، با این وجود، بایستی مشکلات عدیده موجود مؤسسات عامل نیز توجه ویژه معمول گردد تا به تداوم واستمرار این چرخه‌ی تامین مالی، امیدوار بود. در این ارائه برخی از این چالش های قانونی و عملیاتی طرح و بررسی می گردد.

 

تلفن های تماس: 29959280- 29959279 - 22881702- 021

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید