جدول دوره های آموزش حرفه ای آذر سال 1401
نقش بانک ها در زنجیره تأمین |
||
مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز تاریخ برگزاری: یکشنبه ها 6 الی 27 آذر ساعت 8:30 الی 12:30 |
|
|
مهلت ثبت نام: 2 آذر 1401 هزینه دوره به ازای هر نفر: 13.000.000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهینامه می باشد. |
معرفی دوره |
برای هدایت یک کسب وکار در سطح استانداردهای بین المللی، شناخت سیستم، منابع و چگونگی بکارگیری تکنولوژی برای کاهش قیمت محصولات و خدمات، افزایش رضایت مشتری و یافتن فرصت های جدید ضروری است. تشدید صحنه رقابت جهانی در محیطی که بصورت دائم در حال تغییر است، ضرورت واکنش های مناسب سازمان ها و شرکت ها را دو چندان کرده و بر انعطاف پذیری آن ها با محیط نامطمئن خارجی تأکید دارد. سازمان های امروزی در عرصه ملی و جهانی به منظور کسب جایگاهی مناسب و حفظ آن نیازمند بهره گیری از الگوهای مناسب همچون مدیریت زنجیره تأمین در راستای تحقق مزیت رقابتی و انتظارات مشتریان هستند. مدیریت زنجیره تأمین، تلفیقی است از هنر و علم که در جهت بهبود دسترسی به مواد اولیه، ساخت محصولات و یا خدمات و انتقال آن به مشتری به کار می رود. زنجیره تأمین به عنوان یکی از جامع ترین متدهای مدیریت عملیاتی کسب وکار به ویژه در سطوح کلان اقتصادی در دنیای امروز تحولات بسیار شگرفی را به وجود آورده است. بیشتر سازمان های پویا با بهره برداری از مدل ها، ابزارها و شیوه های زنجیره تأمین توانسته اند جریان ها و فرایندهای کاری خود را بهینه سازند و در ساختارهای کاری و اجرایی خود تغییر ایجاد کنند. لذا این حلقه گسترده از شرکت های تأمین کننده تا مصرف کنندگان بستر مناسبی است که از جانب بانک ها نیازمند پوشش برای ارائه انواع خدمات بانکی، مالی و... در راستای رفع کلیه نیازهای ایشان و ایجاد همبستگی است. از این رو لازم است بانک ها ضمن شناسایی زنجیره های تأمین اصلی در اقتصاد کشور، فعالیت های خود را در جهت پوشش کل شبکه زنجیره های تأمین به منظور کسب درآمد و سودآوری و افزایش سهم بازار متمرکز نمایند. برهمین اساس دوره آموزشی ” نقش بانک ها در زنجیره تامین“ با توجه به نیاز و ضرورت آن در بانک ها، تدوین شده و سعی می کند به صورت کاربردی و عملیاتی تمامی آیتم های مربوطه به شرح زیر را مورد بحث قرار دهد. |
مدرس دوره |
مخاطبان دوره | ||
|
|
|
مقدمه اصول، تعاریف و مفاهیم مدیریت زنجیره تأمین تاریخچه، تحولات و سیر تکاملی مدیریت زنجیره تأمین فرایندهای اصلی مدیریت زنجیره تأمین اهداف زنجیره تأمین نقش های زنجیره تأمین و ساختار آن ارتباط فناوری اطلاعات با زنجیره تأمین وظایف در داخل زنجیره تأمین بررسی جایگاه بانک ها – حلقه تأمین کننده مالی مدیریت ریسک زنجیره تأمین زنجیره ارزش و جایگاه زنجیره تأمین در آن ساز و کارها، عناصر کلیدی و زیرمجموعه های اصلی زنجیره تأمین فرایند طراحی و توسعه خدمات بانکی در زنجیره تأمین شلاق چرمی و تأثیر آن در زنجیره تأمین جایگاه مشتری در زنجیره ارزش و زنجیره تأمین مزایا و منافع زنجیره تأمین برای بانک ها و مشتریان مدیریت ظرفیت و منابع انسانی در زنجیره تأمین مدیریت ارتباط با مشتری در زنجیره تأمین مدیریت عملیات در زنجیره تأمین ضعف ها و مشکلات زنجیره تأمین
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 27899280 - 27899279 دورنگار: 22846899 ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |