جدول دوره های کوتاه مدت فصل تابستان سال 1401
مدیریت مشتری و ارتباط با مشتری |
||||
مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: مبانی و اصول بازاریابی بانکی زمان تشکیل کلاس: 3، 10، 24 و 31 مرداد ساعت 8:30 الی 12:30 |
|
|||
هزینه ثبت نام: به ازای هر نفر 10,700,000 ریال به صورت خالص |
|
شاید یکی از اولویت های هر شعبه در نظام بانکی جذب مشتریان جدید و فروش محصولات به آن ها باشد. لکن نحوه ارتباط با مشتری و مدیریت مشتری از جمله موارد مهمی است که نقش حیاتی در فروش به مشتری دارد که متأسفانه کمتر به آن توجه شده است. چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد و حفظ رضایت مندی مشتریان، وفادارسازی مشتریان از جمله مواردی است که در مدیریت مشتری بسیار حیاتی است. تعامل با مشتریان ارزنده، مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی، مهارت های ویژه ای را می طلبد که فراگیری آن ها به منظور مدیریت مشتریان امری ضروری است. لذا در دوره مدیریت مشتری و ارتباط با مشتری ضمن آشنایی با مباحث کاربردی ارتباط با مشتری، تکنیک های عملی مدیریت مشتریان را می آموزیم.
|
- بهبود عملکرد مخاطبان در برخورد و ارتباط با مشتری
- ارتقای توانایی مخاطبان در نگهداشت مشتریان فعلی و جلوگیری از رویگردانی مشتریان
- فراگیری تکنیک های رضایت مندی مشتریان
- مدیریت مشتریان کلیدی و ارزنده شعبه
- مدیریت مشتریان ناراضی و شاکی
- افزایش شاخص های رضایت و وفاداری مشتریان
- حفظ و ماندگاری مشتریان فعلی
- تبیین ارتباط بین عوامل موثر بر رضایت مشتری و کیفیت ادارک شده از خدمات بانک
- تبیین تایر رایت مشتری بر حفظ و افزایش سهم بازار
|
|
|
- رؤسا و معاونین شعب، مسئولین اعتباری و تحویلداران
|
|
دوره به صورت مجازی برگزار می گردد.
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195
شماره های تماس: 27892497 - 27892458