معرفی دوره:
در اين دوره شركت كنندگان ضمن بازآموزي و آموزش مفاهيم نوين مديريت شهرت با نحوه عملي كاركردي مديريت شهرت يك بانك آشنا خواهند شد.
اهداف دوره:
ارتقاي دانش عملي شركت كنندگان در حوزه مديريت شهرت در يك بانك و نحوه مديريت چالش هاي مديريت شهرت در شرايط ويژه
مخاطبان دوره:
كليه علاقه مندان به حوزه هاي شهرت و مديريت آن، به ويژه مديران عامل ، اعضاي هيات مديره ، و مديران روابط عمومي.
پیشنیاز دوره: فاقد پیشنیاز
مدت دوره: 16 ساعت
تاریخ برگزاری: 1 و 2 آذر ماه 1396
هزینه دوره: 3.950.000ریال
هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.