جدول دوره های کوتاه مدت آبان ماه سال 1403

دوره آموزشی

تدوین برنامه بازاریابی در بانک به تفکیک بانکداری خرد و شرکتی

  معرفی دوره

آشنایی با مفاهیم بازاریابی و بررسی عمیق و جامع اصول و روش­ های مدیریت بازار و جنبه های کاربردی آن برای کسب وکارها بالاخص کسب و کارها با رویکرد توسعه محصول جدید و توسعه بازارها و ورود به بازارهای جدید ضروری است. در دنیای تجارت امروزی مزیت­ های رقابتی در موارد مختلفی تعریف می شود، ولی هر چقدر علوم کسب وکار پیشرفت می کند اهمیت بازاریابی نمایان ­تر و پررنگ ­تر می شود. فرآیند برنامه­ ریزی بازاریابی یک رویکرد سیستماتیک برای توسعه اهداف بازاریابی، استراتژی و پیاده‌سازی تاکتیک‌های آن است. برنامه بازاریابی یک برنامه جامع متشکل از اهداف بلندمدت و کوتاه مدت است که به نحوه پیاده سازی و اجرای استراتژی های بازاریابی کمک می‌کند و شرکت را در جهت تحقق اهدافش هدایت می‌کند. این پلن به تغییر مفهوم یک محصول یا خدمت،‌ رسیدن به اهداف تعیین شده شرکت در زمینه فروش، شناخت بهتر نیازهای مشتریان، به دست آوردن سهم بازار و … کمک می‌کند و با دقت بالایی عنوان می‌کند که شرکت برای پشتیبانی از فروش محصولات قدیمی و همچنین بازاریابی و فروش محصولات جدید چه مسیری را باید طی کند. هدف از برگزاری این دوره آشنایی با چارچوب و گام های اصلی برنامه بازاریابی در بانک می باشد.

طراحی شده برای یادگیری

تحلیل ساختار سازمان و تعیین جایگاه برنامه بازاریابی در سازمان

تشریح چارچوب برنامه بازاریابی در سازمان

آشنایی با گام ­های برنامه ریزی بازاریابی در سازمان

تحلیل موقعیت سازمان در سطوح مختلف سازمانی و محیطی

تحلیل رقابت و شدت رقابت در سازمان

تشریح چگونگی تقسیم بازار، هدف گیری و تعیین جایگاه در بازار به تفکیک بانکداری خرد و شرکتی

شناسایی تمرکز استراتژیک در برنامه بازاریابی بانک

معرفی آمیخته بازاریابی و چگونگی استفاده از آن در برنامه ریزی بازاریابی بانک

جایگاه یابی و طراحی محصولات با استفاده از ابزار نقشه های ادراکی

مدرس دوره

  • دکترای مدیریت بازاریابی بین الملل
  • دانشیار دانشگاه
  • مدرس بانک­ ها
  • مؤلف کتب و مقالات متعدد

زمان برگزاری:

12 و 19 آبان 1403

ساعت 8 الی 12

مدت دوره: 8 ساعت

پیش نیاز دوره:

فاقد پیش ­نیاز

مخاطبان دوره:

کلیه افرادی که با مباحث بازاریابی و

برنامه ریزی بازاریابی در بانک در ارتباط هستند

آموزش به صورت حضوری می باشد.


هزینه دوره به ازای هر نفر:  24.500.000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 29959280 - 29959279

دورنگار: 22846899

پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal