جدول دوره های کوتاه مدت آذرماه سال 1402
دوره آموزشی
وفادارسازی مشتریان با تأکید بر جذب منابع |
معرفی دوره وفادارسازی مشتریان یکی از کم هزینهترین و بهترین کارهایی است که یک برند یا کسبوکار میتواند برای افزایش فروش خود در نظر بگیرد. هزینه جذب یک مشتری جدید بسیار بیشتر از هزینه حفظ یک مشتری قدیمی است. در دوره وفادار سازی مشتریان جدیدترین اصول و استراتژی های موثر برای جلب و حفظ مشتریان را می آموزید. راز موفقیت کسب و کارها داشتن مشتریان وفاداری است که حاضرند نه تنها از شما خرید بلکه خرید خود را تکرار و محصولات شما را به دیگران معرفی کنند. اما وفاداری خودبخود ایجاد نمی شود باید برای داشتن مشتری وفادار برنامه های مشخص اجرا کرد. در این دوره، جدیدترین روش ها و استراتژی های موثر برای جلب و حفظ مشتریان را به زبان ساده بررسی می کنیم. دوره وفادار سازی مشتریان به شما کمک می کند مشتریانی که وفاداری و تمایل به خرید مکرر از شما دارند را به دست آورید. هدف از برگزاری دوره آشنایی با اصول و فرآیند وفادارسازی مشتریان و نحوه اجرای برنامه های وفادارسازی در سازمان می باشد. |
|
|
طراحی شده برای یادگیری |
آشنایی با انواع وفاداری و تقسیم بندی مشتریان بر اساس میزان وفاداری آشنایی با انواع برنامه های وفادارسازی ارائه راه کارهایی برای وفادارسازی مشتریان آشنایی با انواع روش های پیاده سازی باشگاه مشتریان معرفی برنامه های وفادارسازی نسل سه آشنائی با شاخص های برتر اندازه گیری وفاداری مشتری |
مدرس دوره |
|
اطلاعات ثبت نام دوره
مهلت ثبت نام: 6 آذر 1402 زمان تشکیل دوره: 11 آذر 1402 ساعت 8 الی 16 15 آذر 1402 ساعت 8 تا 12 هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 34,000,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهی نامه می باشد.
|
مخاطبان دوره مالکین و مدیران محصول مدیران و کارشناسان بازاریابی مدت دوره: 12 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز |
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |