جدول دوره های کوتاه مدت مرداد ماه سال 1402

 

مهارت های فروش در شعبه

آموزش به صورت حضوری می باشد

 دریافت بروشور دوره

مهلت ثبت نام: 

4 مرداد 1402

هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر:

 28,500,000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهی­نامه می باشد.

 

مدت دوره:

16 ساعت

پیش نیاز دوره:


آشنایی با اصول بازاریابی و فروش

آشنایی با فنون مذاکره

 

زمان تشکیل دوره:

دوشنبه­ ها 9 الی 30 مرداد 1402

ساعت 8 الی 12

 


معرفی دوره

 

در نظام بانکداری نوین، هر شعبه به عنوان یک واحد تجاری استراتژیک در نظر گرفته می­ شود و سود و هزینه واقعی شعب برای هر شعبه به طور جداگانه محاسبه و جایگاه هر شعبه در سودآوری کل بانک مشخص می­ شود. بر این اساس چنانچه شعبه­ ای سودآوری نداشته باشد و این روند ادامه دار باشد، ادغام و تعطیلی شعبه را در پی خواهد داشت. همچنین برای هر یک از شعبه­ ها متناسب با ظرفیت ­ها و پتانسیل ­های موجود ­اهدافی در حوزه های مختلف سرویس­ های بانک تعیین می­ شود که شعب برای تحقق این اهداف نهایت تلاش خود را می­ نمایند. در بسیاری از بانک­ ها برخی از پاداش­ ها و پرداختی­ ها نیز بر مبنای میزان تحقق اهداف انجام می­ شود. لذا انجام اقدامات و برنامه ­های مدون بازاریابی و فروش برای تحقق اهداف عملیاتی و سودآوری شعبه امری ضروری به نظر می­ رسد. بر اساس مبانی نظری بازاریابی و فروش، راهکارهای اجرایی و عملیاتی به منظور بهبود عملکرد شعب این دوره ارائه می­ شود. هدف از برگزاری این دوره به شرح ذیل می­ باشد:

  • بهبود عملکرد شعبه در تحقق اهداف تعیین شده
  • ارتقای شاخص­ های رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان
  • بهبود عملکرد شعبه در افزایش تعاملات با مشتریان فعلی
  • ارتقای توانایی شعبه در نگهداشت مشتریان فعلی و جلوگیری از خروج مشتریان
  • بهبود عملکرد مخاطبان در برخورد و ارتباط با مشتری

 


طراحی شده برای یادگیری

 

 مرور مبانی بازاریابی و فروش

 بازاریابی درونی: ضرورت و تکنیک ­ها

 بکارگیری منابع موجود از قبیل نیروی انسانی، عوامل فیزیکی و محصولات برای بهبود فروش

 شناخت محصولات و خدمات و راهکارهای بازاریابی و فروش آن ها

 شواهد فیزیکی و مدیریت فرآیندها در شعبه

 ارتباطات بازاریابی و برخورد با مشتری

 بخش ­بندی مشتریان، تعیین بازارهدف و جایگاه شعبه در بازار

 تکنیک ­های فروش در شعبه (فروش متقاطع - ارتقا فروش)

 بازاریابی مستقیم و فروش در شعبه


مخاطبان دوره
    • رؤسا و معاونین شعب
    • رؤسا و معاونین دوایر صندوق
    • اعتبارات شعب
    • متصدیان اموربانکی



     مدرس دوره

     

     دکتری مدیریت بازاریابی

     18 سال سابقه فعالیت بانکی

     مسئول واحد تحقیقات بازار بانک

     مؤلف، مترجم و ویراستار کتاب­ های آموزشی حوزه مدیریت و بازاریابی

    آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

    شماره های تماس: 29959280 - 29959279

    دورنگار: 22846899

    پست الکترونیک:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

    پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal