جدول دوره های آموزش حرفه ای آذر سال 1401

بانکداری جامع

مدت دوره:

16 ساعت

پیش نیاز دوره:

بانکداری داخلی 1 و 2

بازاریابی

تاریخ برگزاری:

شنبه­ ها و چهارشنبه­ ها 5 الی 16 آذر

ساعت 8:30 الی 12:30


آموزش به صورت آنلاین می باشد.

 دریافت بروشور دوره

مهلت ثبت نام:

2 آذر 1401

هزینه دوره به ازای هر نفر: 

13.000.000 ریال به صورت خالص

هزینه دوره شامل محتوای آموزشی و صدور گواهی­نامه می باشد.

 معرفی دوره

بانک­ ها برای ادامه بقای خود و خلق مستمر ارزش برای ذینفعان نیاز به تطبیق با تغییرات روزانه و حتی لحظه­ ای در محیط­ های اجتماعی و کسب و کار دارند. این تطبیق از طریق بانکداری جامع امکان­ پذیر است. بانکداری جامع به عنوان رویکردی مشتری محور است که شامل  بازه وسیعی از خدمات تجاری، سرمایه ­گذاری، شرکتی، خرد و... می شود. تقریبا در اکثر کشورها بانک­ های تجاری اجازه ورود به عرصه ­های گوناگونی همچون اوراق بهادار و بازارهای مالی را پیدا نموده اند و خطوط میان بانکداری تجاری و بانکداری جامع بسیار کمرنگ گردیده است. در بانکداری جامع اقسام مختلفی از خدمات مالی شامل دریافت سپرده، اعطای وام، معاملات طـلا، خـدمات مـالی مربوط به بازار سهام و اوراق بهادار، بیمه و حتی واسطه‌گری در معاملات املاک و خدمات غیرمالی به جهت تکمیل سبد خدمات وابسته مالی و بیشتر مشعوف کننده ارائه می‌شوند. هدف نهایی بانکداری جامع این است که مشتری همه خدمات مالی مورد نیاز خود را از طریق بانک دریافت کند و به این ترتیب به جای ارائه خدماتی محدود به مشتریانی پر تعداد که باعث افزایش هزینه‌های ارائه خدمات و مانع از شخصی سازی خدمات قابل ارائه می‌گردد، خدماتی گسترده و خاص به مشتریان مهم‌تر مد نظر قرار گیرد. این امکان وجود دارد که بانک‌ها بعضی از خدمات و محصولاتی را ارائه دهند و یا تجاری سازی کنند، که بانکداری جامع در اشکال متنوع و تحت عناوین بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد آن­ها را ظاهر می کند. امتیازاتی همچون انعطاف پذیری در ارائه خدمات، قدرت انتخاب، مقرون به صرفه بودن، تعامل، تکیه بر فناوری، مشتری­ مداری، بهبود بهره وری از ویژگی­ های اصلی بانکداری جامع به شمار می روند. در این دوره آموزشی فراگیران با مبانی و مفاهیم بانکداری جامع، استراتژی و ساختار در حوزه بانکداری جامع و طبقه بندی  مشتریان و محصولات حوزه بانکداری جامع، بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی، بانکداری اجتماعی، مجازی و خرد آشنا می شوند.

مدرس دوره

 مخاطبان دوره

  • کارشناسی ارشد مدیریت علوم بانکی، علوم سیاسی
  • عضو هیأت مدیره بانک
  • مدرس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران و بانک
  • مؤلف کتاب و مقالات متعدد

  •  رؤسا و معاونین شعب
  •  سرپرستی­ ها
  •  کارکنان واحدهای صف و ستاد

     طراحی شده برای یادگیری

     

    تعاریف بانکداری جامع، اجزا و ارکان اصلی بانکداری جامع

    مدل مفهومی بانکداری جامع، شکل گیری بانکداری جامع و مدرن

    استراتژی­ های بانک ها برای مواجهه با بانکداری جامع

    پیش نیاز‌ها و الزامات حرکت به سمت بانکداری جامع، تجهیز بستر اطلاعاتی

    مطالعات موردی درباره انواع خدمات بانکداری جامع

    مقایسه موردی با شرایط حاکم بر صنعت بانکداری کشور

    مرور چالش ­های فرهنگی پیش روی توسعه خدمات بانکداری جامع

     بانکداری شرکتی

    تاریخچه و تعاریف بانکداری شرکتی

    اهداف، استراتژی­ ها و ساختار بانکداری شرکتی، تقسیم بازار و انتخاب مشتریان هدف

    محصولات و خدمات بانکداری شرکتی، فرایندهای کاری در بانکداری شرکتی

    مشاغل کلیدی در بانکداری شرکتی، ساختار سازمانی بانکداری شرکتی

    مشاوره در بانکداری شرکتی، افق­ های پیش روی بانکداری شرکتی در ایران

    بررسی تجربیات جهانی و نمونه ­های ملی

    بانکداری اختصاصی

    بانکداری در گذر زمان، شکل گیری بانکداری جامع و مدرن، مفاهیم و تعریف بانکداری جامع

    اجزا و ارکان بانکداری جامع، استراتژی­ های بانک برای مواجهه با بانکداری جامع، بانکداری خرد و حرکت به سمت بانکداری اختصاصی

    نگاهی به تاریخچه بانکداری اختصاصی در جهان، گزارشی از ثروت در جهان و ایران

    اهداف، استراتژی­ ها و ساختارهای بانکداری اختصاصی، توجیه پذیری کسب و کار بانکداری اختصاصی، مشتریان بانکداری اختصاصی

     

    آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

    شماره های تماس: 27899280 - 27899279

    دورنگار: 22846899

    ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید