معرفی دوره:
بانک ها به عنوان واسطه گران مالی، خدمات و محصولات مختلفی به آحاد جامعه ارایه می دهند. بسیاری اوقات نشت قیمت گذاری (قیمت گذاری به عنوان مجموع شرایط و نرخ تعریف می شود) می تواند بانک را در معرض آسیب های مختلفی قرار دهد. نهاد ناظر برای بعضی از محصولات و خدمات شرایط و نرخ ثابت مشخص کرده است، اما بسیاری از محصولات و خدمات فاقد شرایط ثابت تعریف شده هستند لذا داشتن قیمت گذاری مناسب به عنوان تعیین شرایط و یا نرخ برای محصولات و خدمات بانک، می تواند سودآوری و پایداری بانک را تضمین کند.
اهداف دوره:
- آشنایی مدیران بانک ها با مفهوم و سازوکار قیمت گذاری خدمات بانکی می باشد، تا بدین طریق بتوانند سودآوری بانک را از ارایه خدمات بانکی در بهترین حالت ممکن قرار دهند.
محتوای دوره:
- تحلیل مدل کسب و کار
- اصول قیمت گذاری
- وجوه استراتژیک قیمت گذاری
- وجوه روانشناختی قیمت گذاری
- قیمت گذاری محصولات اعتباری
- بهینه سازی قیمت ها
- حاکمیت قیمت گذاری
مشخصات مدرس دوره:
- کارشناس ارشد ریاضی
- 12 سال سابقه کار با سمت های کارشناسی و مدیریتی در حوزه ریسک بانک های کشور
- 9سال سابقه تدریس و 5 سال سابقه همکاری با مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
- مؤلف مقالات متعدد
مخاطبان دوره:
مدیران واحد اعتبارات، بازاریابی، امورشعب، امور بین الملل و مالی
پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز
مدت دوره: 6 ساعت
زمان تشکیل کلاس:
23 و 24 بهمن
ساعت 9 الی 12
هزینه ثبت نام:
به ازای هر نفر 5,500,000 ریال به صورت خالص
دوره به صورت مجازی برگزار می گردد.