جناب آقای دکتر محمد نوفرستی ریاست محترم دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی ظهر شنبه 16 اردیبهشت 1398 از موسسه عالی آموزش بانکداری ایران بازدید کردند. ایشان که از فارغ التحصیلان سال 1354 موسسه هستند ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌ها و موفقیت‌های موسسه به بیان نقطه نظرات خود در مورد موسسه پرداختند. نوفرستی پویایی، پیشرو و تخصصی بودن موسسه و جذاب بودن تدریس در موسسه برای اساتید را از نقاط قوت آن دانستند.

دکتر نوفرستی ضمن ابراز امیدواری برای تدوین چارچوب‌های لازم برای همکاری‌های علمی بین دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و موسسه بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی‌های موسسه در موضوعات بانکی تاکید کردند.

محمد نوفرستی که برای بسیاری از دانشجویان و اساتید حوزه اقتصاد، مدیریت و حسابداری و سایر رشته‌های مرتبط به عنوان مولف کتاب‌های آمار و اخیراً اقتصاد خرد شناخته شده هستند، دارای مدرک دکتری اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد اقتصاد مقداری دانشگاه بریستول انگلستان، مدرک PG اقتصاد و اقتصادسنجی دانشگاه سات همپتون انگلستان، دیپلمای آمار اقتصادي و اجتماعي دانشگاه اكستر انگلستان و فارغ التحصیل رشته بانکداری از موسسه عالی آموزش بانکداری ایران می‌باشند.