چاپ
دسته: دوره های آموزش حرفه ای
بازدید: 1209

جدول دوره های کوتاه مدت فصل تابستان سال 1401

بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی 2

مدت دوره:

8 ساعت

پیش نیاز دوره:

بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی 1

زمان تشکیل کلاس:

 22 و 29 مرداد

ساعت 8:30 الی 12:30

هزینه ثبت نام:

به ازای هر نفر 7.500.000 ریال به صورت خالص

 معرفی دوره

آمارهای استفاده از شبکه های اجتماعی در کشور نشان دهنده اقبال بالای ایرانیان نسبت به این فناوری جدید در مقایسه با دیگر کشورها است. استقبال از این شبکه های ارتباطی توجه کسب وکارهای گوناگون را به سوی خود جلب کرده است. شبکه های اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکل دهی جنبه های مختلف تجارت تبدیل شده اند. بانک ها نیز به عنوان یکی از مهمترین بازیگران عرصه کسب وکار و تجارت که حیاتشان به وجود مشتریان بستگی دارد نیز از این قاعده مستثنی نیستند به طوریکه هر روزه شاهد حضور فعال تر آن ها در شبکه های اجتماعی هستیم. موسســه گارتنر، بانکداری از طریق شبکه های اجتماعی را به ســه دسته تقسیم کرده است که این کارکردها فراتر از بهره گیری از این شبکه ها تنها به عنوان یک منبع ارتباطی و اطلاع رسانی است و جنبه های عملیات بانکی و گردش مالی را نیز در برمی گیرد.

امروزه بانک های جهانی از ظرفیت های شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی، تبلیغات، ارایه خدمات، تشکیل باشگاه مشتریان، تحقق اهداف رسالت اجتماعی، آگاهی از نیازها و علایق مشتریان، جذب نیرو، آموزش، برندسازی، ارتباط، تشکیل شبکه های اجتماعی، بازاریابی و فروش محصولات، نوآوری، خلق محصولات و خدمات، کانال نوین توزیع خدمات، اعتمادافزایی، معرفی خود و محصولات، توسعه بازار، یکپارچگی کانال ها به خصوص با تلفن همراه، وفادارسازی، توسعه فعالیت های ترویجی مانند برگزاری مسابقات، جذب مشتریان جدید، کاهش هزینه ها و غیره استفاده می کنند.

 

  اهداف دوره

 محتوای دوره

مرور خلاصه ای از انواع شبکه های اجتماعی خارجی از منظر مراجع معتبری مانند الکسا و ...

مرور خلاصه ای از انواع شبکه های اجتماعی داخلی

بررسی بانک های معتبر دنیا در خصوص نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی و کارکردهای مورد استفاده

بررسی روند بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی در ایران

بررسی هر یک از کارکردهای شبکه های اجتماعی به همراه مزایا و معایب آن در ایران

بررسی زیرساخت های قانونی و ساختاری مورد نیاز جهت اجرای بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی در ایران

بررسی فعالیت های بانک های داخلی حاضر در کلاس در حوزه بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی

ارائه راهکارهای اجرایی جهت توسعه بهره گیری بانک های داخلی

 

  مخاطبان دوره

 مدرس دوره
  •  رئیس اسبق اداره مطالعات و تحقیقات بازار بانک
  • دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
  • مترجم کتاب، پژوهشگر برتر منتخب مراسم هفته پژوهش بانک مرکزی در سال 1394

دوره به صورت مجازی برگزار می گردد.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 27892497 - 27892458