چاپ
دسته: دوره های آموزش حرفه ای
بازدید: 1233

جدول دوره های کوتاه مدت فصل تابستان سال 1401

مدیریت مشتری و ارتباط با مشتری

مدت دوره:

16 ساعت

پیش نیاز دوره:

مبانی و اصول بازاریابی بانکی

زمان تشکیل کلاس:

3، 10، 24 و 31 مرداد

ساعت 8:30 الی 12:30

هزینه ثبت نام:

به ازای هر نفر 10,700,000 ریال به صورت خالص

 معرفی دوره

شاید یکی از اولویت های هر شعبه در نظام بانکی جذب مشتریان جدید و فروش محصولات به آن ها باشد. لکن نحوه ارتباط با مشتری و مدیریت مشتری از جمله موارد مهمی است که نقش حیاتی در فروش به مشتری دارد که متأسفانه کمتر به آن توجه شده است. چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد و حفظ رضایت مندی مشتریان، وفادارسازی مشتریان از جمله مواردی است که در مدیریت مشتری بسیار حیاتی است. تعامل با مشتریان ارزنده، مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی، مهارت های ویژه ای را می طلبد که فراگیری آن ها به منظور مدیریت مشتریان امری ضروری است. لذا در دوره  مدیریت مشتری و ارتباط با مشتری ضمن آشنایی با مباحث کاربردی ارتباط با مشتری، تکنیک های عملی مدیریت مشتریان را می آموزیم.

 

  اهداف دوره

  

 محتوای دوره

آشنایی با مفاهیم و تعاریف رضایت مشتری و مشتری مداری

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و نقش کارکنان در ایجاد رضایت مشتریان در بانک ها

بررسی جایگاه رقابتی بانک ها از دیدگاه مشتریان

نرخ نفوذ محصولات در گروه های مختلف مشتریان

اندازه گیری رضایت مشتریان در کانال های گوناگون و محصولات مورد استفاده

اهمیت شناسایی مشتریان کلیدی، واحدهای سازمانی متولی شناسایی مشتریان کلیدی و ارائه خدمات به آن ها

نقش مسئولان و کارکنان شعب در جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان کلیدی

مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی

مدیریت مشتریان شاکی و ناراضی

 

  مخاطبان دوره


 

 مدرس دوره

 

  • دکتری مدیریت بازرگانی
  • 15 سال سابقه کار بانکی
  • مؤلف مقالات و کتب متعدد
  • مدرس دانشگاه

 

دوره به صورت مجازی برگزار می گردد.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195

شماره های تماس: 27892497 - 27892458