چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 5528

بسمه تعالی

 

به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دوره در سطح کارشناسی ارشد و همچنین دوره در سطح دکتری مدیریت عالی بانک برای سال تحصیلی 99-1398 می­رساند، سامانه ثبت نام در دوره ­های مذکور فعال شده است. داوطلبان شرکت در دوره­ های مذکور می­توانند از طریق لینک زیر یا مراجعه به بخش برگزاری آزمون ها-صفحه مربوط به شرایط پذیرش دانشجو نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است دوره در سطح دکتری مدیریت عالی بانک در تهران و دوره­ های در سطح کارشناسی ارشد علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، رشت، کرمان، ساری، اهواز و شیراز در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد دانشجویان برگزار خواهد شد. همچنین در اطلاعیه اولیه، محل برگزاری آزمون دوره در سطح کارشناسی ارشد تهران قید شده است، اما با توجه به درخواست­های مطرح شده از سوی داوطلبان سایر شهرها مبنی بر برگزاری آزمون در شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، رشت، کرمان، ساری، اهواز و شیراز، انتخاب شهر محل آزمون نیز در فرایند ثبت نام لحاظ شده است. لازم به تاکید است برگزاری آزمون در شهرهای مذکور منوط به مهیا شدن امکانات و شرایط مد نظر مؤسسه بوده و پس از اتمام زمان ثبت نام و مشخص شدن تعداد و توزیع داوطلبان شرکت در آزمون، شهرهای منتخب برای برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

 

توجه :

به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دوره در سطح کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99-1398 می­رساند، پیرو تقاضای داوطلبان مبنی بر برگزاری آزمون ورودی در واحدهای شهرستان، علاوه بر شهر تهران با برگزاری آزمون در شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، رشت، کرمان، ساری، اهواز و شیراز موافقت شد.

داوطلبان می­توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در صورت تمایل نسبت به تغییر شهر مورد نظر برای شرکت در آزمون اقدام نمایند.